וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "ידעתי שגל מקל יעזור עם המנהיגות והפיזיות שלו"

23.1.2016 / 22:11

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מהבכורה של הגארד החדש: "הוא מבין את החשיבות של מכבי ומתאים לנו מאוד. בלי הגנה אי אפשר". מאמן נס ציונה: "מה שקרה במחצית הראשונה לא ראוי ולא יפה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי שני הפסדים כואבים, למכבי אשדוד בליגה ולקאזאן בבית ביורוקאפ, מכבי תל אביב שבה הערב (שבת) למסלול הניצחונות עם 63:86 מוחץ בחוץ על עירוני נס ציונה במשחק שפתח את המחזור ה-17 בליגת העל בכדורסל. סילבן לנדסברג הוביל את הקלעים עם 21 וגל מקל, בבכורה המחודשת, כיכב עם 16 נקודות, 10 אסיסטים ו-7 ריבאונדים.

המאמן ז'אן טבק אמר בסיום: "לא המשכנו במחצית השנייה את מה שעשינו בראשונה, אליה באנו עם אנרגיות מצוינות. אני מקווה שנלמד מזה ונשתפר ממצבים כאלה. היו לנו שני הפסדים ברציפות ובמצב כזה רוב הקבוצות היו במצב רוח ירוד, אבל ניצחנו. כשהחתמנו את גל מקל, ידעתי שהוא יעזור בגלל התרומה הפיזית שלו והמנהיגות. הוא מבין את החשיבות של מכבי ומתאים לנו מאוד".

טבק הוסיף: "אנחנו מחפשים עוד שחקן, בעמדת הסנטר. בארבעת המשחקים הקודמים ספגנו 90 נקודות ומעלה והבעיה היא שאנחנו לא מגנים ובלי הגנה אי אפשר לנצח ולהתחרות. אנחנו מביאים את אלייז'ה מילסאפ, עוד שחקן עם נוכחות פיזית, שיכול לעזור בהתקפה ובהגנה".

מקל חזר למכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

מהצד המפסיד, עופר ברקוביץ' אמר: "במחצית אמרנו שאי אפשר לקבל את זה ואני שמח שהפנמנו לפחות את זה. המשחק ברח מהר מדי. הליגה ממשיכה ואנחנו לא יכולים להיות נרפים כאלה. אם אני לוקח משהו, זה ה-30 נקודות שספגנו במחצית השנייה. מה שקרה במחצית הראשונה לא ראוי ולא יפה. שחקני מפתח לא שיחקו היום, שחקן שנתן הצגה בשבוע שעבר נקע אתמול את הקרסול וגם טל דן לא היה, אבל קבוצה צריכה להיות בלי ואקום".

איגור נסטרנקו הוסיף: "במחצית הראשונה לא היינו שם בפן ההגנתי, באגרסיביות ובקשיחות שאנחנו יודעים לתת. דיברנו על לשחק את הכדורסל שאנחנו מכירים, לקח לנו זמן להיכנס לקצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully