וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוס: "היה לנו קצת מזל". ג'ורדי עשוי להחזיר את מדוניאנין למכבי תל אביב

23.1.2016 / 21:58

הצהובים חזרו לפסגה עם 1:3 על מכבי פתח תקוה, אבל הציגה הגנה מחוררת. ג'ורדי קרויף ינסה להחזיר את הקשר הבוסני, איתו שמר על קשר טוב. רן בן שמעון: "לא זוכר מתי הגענו לכל כך הרבה מצבים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב כבשה הערב (שבת) את פסגת ליגת העל עם 1:3 על מכבי פתח תקוה, ועכשיו אנשיה ושחקניה מקווים שבית"ר ירושלים תסחט נקודות מהפועל באר שבע. קצת יותר מ-9,600 צופים בבלומפילד ראו ארבעה שערים וכמות גדולה מאוד של מצבים והחמצות, רובן מצד שחקני פתח תקוה.

seperator

המגעים המתמשכים להחתמת שני זרים חדשים במכבי תל אביב והעובדה שקבוצות בחו"ל דורשות מהקבוצה סכומים גבוהים מאוד עבור שחקנים, הביאו את ג'ורדי קרויף לחשוב על החזרתו של האריס מדוניאנין לקדנציה שנייה בקבוצה. הקשר הבוסני והמנג'ר ההולנדי שומרים על קשר טלפוני קרוב מאז שמדוניאנין סיים את דרכו במכבי תל אביב. גם הבעלים מיטש גולדהאר סיפר בעבר שהוא מזדהה עם סיפור החיים של הקשר.

הבוסני אף סיפר בראיון לוואלה ספורט בעבר כי הוא היה זה שנתן עצות לקרויף באשר להתנהלות אותה צריך לאמץ במכבי תל אביב כשההולנדי הגיע לישראל לפני שלוש שנים וחצי. במכבי תל אביב בודקים בשבועיים האחרונים את האפשרות לצרף את מדונאינין כתחליף לניקולה מיטרוביץ'. הקשר לא משחק בדפורטיבו לה קרוניה ורוצה לעזוב בחלון ההעברות הנוכחי, אבל יש לו הצעות נוספות, כולל מארצות הברית ומהליגה השנייה בספרד ובעבר הוא אמר שלא יחזור שוב לישראל. במכבי תל אביב רוצים להעלות הילוך בשבוע הקרוב בכל הקשור לצירוף זר אחד לפחות ולהשלים את המכסה של שני הזרים עד סיום חלון ההעברות, כאשר מדוניאנין הוא אחד המועמדים להצטרף.

עוד באותו נושא

צמד לערן זהבי, מכבי תל אביב ניצחה את מכבי פתח תקוה 1:3

לכתבה המלאה
שער נדיר. זהבי/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס, סיכם את הניצחון: "המחצית השנייה הייתה טובה מהראשונה, אבל נתנו להם להגיע להרבה יותר מדי מצבים. היה לנו קצת מזל, אבל אם היינו חכמים יותר בחלק הקדמי, היינו יכולים לכבוש יותר. יש לנו שחקנים טובים מאוד גם בהגנה וכל הקבוצה עושה התקפה והגנה ביחד. אם מגיעים מולנו למצבים, זה קשור לכל חלקי המגרש. אלי דסה הוא שחקן אגרסיבי ומהיר ובגלל זה הכנסתי אותו כמחליף במרכז המגרש".

ההולנדי הוסיף: "השער הראשון של זהבי היה מדהים, עם הגב לשער. בתור שחקן, אף פעם לא הגעתי למצבים כאלה, אז שני השערים היו נפלאים עבורי, גם מבחינת נוסא. הטבלה עכשיו לא חשובה, חשוב שנהיה ראשונים אחרי 36 מחזורים".

טל בן חיים החלוץ אמר: "לא צריך לשייך את השינוי לחילופי המאמנים. יש דרייב להוכיח למאמן החדש ולהודות לו על האמון שהוא נתן. אני רוצה להצדיק את זה ולשמור על המקום שלי ואני צריך לעשות את העבודה שלי. היו רגעים שחשבתי שאפשר לגמור את המשחק בתוצאה גבוהה ולעומת זאת, פתאום הם היו יכולים לתת גול ב-0:1 או 1:2. אני שמח שעלינו למקום הראשון, לפחות עד למשחק של באר שבע מחר".

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סימנים מדאיגים. בוס/ברני ארדוב

מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון, אמר: "אני לא זוכר את מכבי פתח תקוה מגיעה לכל כך הרבה מצבים. יכולנו ממש להביך את מכבי תל אביב. הבקעות נגדם גורמות להם להילחץ, אחרת הם שולטים כי הם איכותיים מאוד. אני מנסה להבין מאיפה ההחמצות באות, אני לא חושב שהייתה קלות דעת. השחקנים מאוד רצו להבקיע. כשאתה משחק נגד קבוצה איכותית כזו ועושה טעויות של ילדים כמו לא לחזור להגנה במצב של 2:1, אלו טעויות של חוסר הקפדה. אין מה לעשות".

המאמן הוסיף: "יש לנו חבר'ה צעירים שיש להם עוד הרבה לאן להתקדם. אני לא אוהב הפסדים בכבוד ולצאת עם מחמאות, אבל במקרים כאלה אני מעדיף להפסיד ככה. אני גאה בשחקנים שלי, יש לנו קבוצה טובה. צריך לייצר יציבות גם לאחר הפסדים וללכת הלאה".

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס, עם מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון. ברני ארדוב
כמות אירועים אדירה. בן שמעון ובוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully