וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: דג'וקוביץ', פדרר, שראפובה וסרינה עלו לרבע הגמר

האלוף המכהן שרד מותחן לפני שניצח את סימון 3:6, 7:6, 4:6, 6:4, 3:6. השוויצרי טייל עם 2:6, 1:6, 4:6 מול גופן ויפגוש את ברדיך. סרינה טאטאה את גספריאן 2:6, 1:6 ותפגוש את שראפובה

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. AP
לא היה פשוט. דג'וקוביץ'/AP

שלב שמינית גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה נפתח הלילה (בין שבת לראשון) עם ארבעה משחקים בנשים וארבעה משחקים אצל הגברים. נובאק דג'וקוביץ' שרד מותחן של חמש מערכות מול ז'יל סימון, רוג'ר פדרר התקשה הרבה פחות וניצח בשלוש מערכות את דויד גופן, רוברטו באוטיסטה אגוט יפגוש את תומאש ברדיך וג'ו ווילפריד צונגה ישחק נגד קיי נישיקורי. אצל הנשים סרינה וויליאמס התגברה על מרגריטה גספריאן, ותפגוש ברבע הגמר את מריה שראפובה, שהסתדרה עם בלינדה בנצ'יץ'. קרלה סוארס נבארו ניצחה את דריה גברילובה ואגניישקה רדוואנסקה גברה על אנה לנה פרידזאם בתום קרב גדול.

קיי נישיקורי. GettyImages
יצליח להתאושש מהפציעה? נישיקורי/GettyImages

גברים

נובאק דג'וקוביץ' (1) - ז'יל סימון (14) 3:6, 7:6, 4:6, 6:4, 3:6

עד הבוקר המדורג ראשון בעולם לא שמט ולו מערכה, אך מול המדורג 14, הוא לא היה רחוק מפספוס העפלה לרבע גמר גרנד סלאם - דבר שלא קרה לו מאז רולאן גארוס 2009. דג'וקוביץ' פתח היטב וניצח את הסט הראשון 3:6, אך הצרפתי הגיב וניצח 6:7 (1) את הסט השני. השלישי שוב הלך עם המדורג ראשון, שניצח 4:6, אך סימון לא הרים ידיים, הגיב עם 4:6 משלו, וכפה מערכה מכרעת. שבירה במשחקון הרביעי אפשרה לנולה לברוח ל-1:4, ומשם סימון כבר לא הצליח לחזור. הסרבי עושה צעד נוסף אל עבר זכייה חמישית בשש שנים בתואר במלבורן, ומעפיל לרבע גמר גרנד סלאם בפעם ה-27 ברציפות, והפעם התשיעית ברציפות באוסטרליה - על אף לא פחות מ-100 שגיאות בלתי מחויבות.

קיי נישיקורי (7) - ג'ו ווילפריד צונגה (9) 4:6, 2:6, 4:6

ניצחון גדול ליפני במפגש שאמור היה להיות הצמוד והאיכותי ביותר בשמינית הגמר, והסתיים בנוק-אאוט, בסיומו העפיל נישיקורי בפעם השנייה בקריירה לרבע גמר אוסטרליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רוג'ר פדרר. רויטרס
ניצח בדרך למפגש מול ברדיך. פדרר היום/רויטרס

רוג'ר פדרר (3) - דויד גופן (15) 2:6, 1:6, 4:6

השוויצרי נראה טוב מאוד בטורניר עד כה והצליח לרשום ניצחון מרשים מאוד בסיבוב השלישי למרות משחק קשה מול גריגור דימיטרוב, בו שמט מערכה ראשונה בטורניר והפעם הפנומן השוויצרי עשה זאת בצורה חלקה מול יריב לא קל בכלל. פדרר שלט במשחק לכל אורכו, השיג 38 ווינרים לעומת 15 בלבד של יריבו, שבר שש פעמים את גופן ונשבר רק פעם אחת במערכה השלישית, אך התעשת לניצחון. בשלב הבא מצפה לפדרר קרב גדול נוסף מול תומאש ברדיך המדורג שישי שהתגבר על רוברטו באוטיסטה אגוט.

תומאש ברדיך (6) - רוברטו באוטיסטה אגוט (24) 6:4, 4:6, 3:6, 6:1, 3:6

הצ'כי הצליח לצלוח משחק קשה מול ניק קיריוס בסיבוב השלישי כדי לעלות לשמינית הגמר, והבוקר הוא צלח משחק קשה יותר עוד יותר כדי להעפיל לרבע הגמר - דבר שעשה בפעם השישית ברציפות באוסטרליה. באוטיסטה אגוט, לעומת זאת, שוב נעצר בשלב שמינית הגמר בגרנד סלאם, כפי שקרה לו בכל ארבע הפעמים הקודמות.

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. AP
בכושר מעולה. סרינה וויליאמס/AP

נשים

סרינה וויליאמס (1) - מרגריטה גספריאן 2:6, 1:6

האמריקאית נאלצה לעבוד קשה במשחק הראשון מול קמילה ג'ורג'י, אך מאז היא לא עוצרת, ואחרי 1:6, 1:6 בסיבוב השלישי, הרשימה פעם נוספת, ואותתה לכולן שיהיה קשה מאוד למנוע ממנה להניף צלחת נוספת. ברבע הגמר תפגוש סרינה את מריה שראפובה.

מריה שראפובה (5) - בלינדה בנצ'יץ' (12) 5:7, 5:7

הרוסייה שמטה מערכה ראשונה בטורניר בסיבוב הקודם, אך הלילה היא חזרה לעצמה עם ניצחון לא פשוט על ילדת הפלא, ובשלב הבא מצפה לה קרב ענק עם סרינה.

הטניסאית הרוסיה מריה שראפובה. AP
ניצחון יפה. שראפובה/AP

אגניישקה רדוואנסקה (4) - אנה לנה פרידזאם 7:6, 1:6, 5:7

הגרמנייה בת ה-21 רשמה את ההישג הגדול ביותר שלה בטורניר גרנד סלאם עם עצם ההגעה עד לשמינית הגמר, והבוקר היא היתה קרובה מאוד להמשיך את המסע הקסום שלה. אחרי 7:6 (6) בסט הראשון התאוששה המדורגת רביעית, שלא הפסידה ולו מערכה אחת עד הבוקר, וניצחה 1:6 במערכה השנייה. בשלישית והמכרעת המדורגת 82 כבר ברחה ל-2:5, אך סבלה מכאבים בירך, ואפשרה רדוואסקה להשלים קאמבק גדול ולעלות לרבע הגמר.

קרלה סוארס נבארו (10) - דריה גברילובה 6:0, 3:6, 2:6

הספרדייה שלא נתקלה עד כה בקשיים אמיתיים נאלצה לעבוד קשה מאוד כדי להעפיל לשמונה האחרונות באוסטרליה - דבר שלא עשתה מאז 2009. מנגד, גברילובה, האוסטרלית בת ה-21, סוגרת טורניר נהדר ומוכיחה פעם נוספת שכדאי לקחת אותה בחשבון לקראת השנים הקרובות.

הטניסאית הפולניה אגניישקה רדוואנסקה. AP
מותחן. רדוואנסקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully