וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הפועל ירושלים מחפשת נקמה בחיפה

23.1.2016 / 17:01

הקבוצה של דני פרנקו תנסה לשמור על מאזן נהדר בליגה ועל הדרך לנקום בירוקים שהדיחו אותם מהגביע (20:45 ,ספורט 5). לפני המשחק - טקס לזכרו של אלון בקל ז"ל. ראשון לציון-חולון, נהריה-הרצליה

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים על מכבי חיפה בסיבוב הקודם

משחקי המחזור ה-17 בליגת העל, שמסמנים את נקודת האמצע של הליגה, ימשכו מחר עם שלושה משחקים נוספים. במוקד משחקי המחזור תעמוד ההתמודדות בין הפועל ירושלים, אחרי ההפסד השלישי ברציפות ביורוקאפ, למכבי חיפה שהדיחה אותה מגביע המדינה (84:86 לירושלים ברוממה בסיבוב הראשון). מכבי ראשון לציון רושמת כבר ארבעה הפסדי ליגה רצופים ותנסה לעצור את הרצף נגד האחרונה בטבלה הפועל חולון (79:87 לחולון בסיבוב הראשון בביתה). עירוני נהריה שנמצאת בכושר מצוין, תקווה להמשיך במגמה נגד בני הרצליה, שניצחה אותה בגביע (72:88 להרצליה בביתה בסיבוב הראשון).

הפועל ירושלים - מכבי חיפה (20:45, ספורט 5)

אלופת המדינה מובילה את טבלת ליגת העל בבטחה, אך למרות זאת בבירה יש חוסר שביעות רצון כשלאחר ההדחה בחודש שעבר מהגביע על ידי מכבי חיפה, נראה כי דרכם של האדומים באירופה העונה תיעצר בשלב הבתים השני של היורוקאפ. ירושלים רשמה ברביעי האחרון את הפסדה השלישי בשלושה משחקים באירופה, והיא יודעת שרק נס יעלה אותם לשמינית הגמר. בינתיים יקוו האדומים לנקום במכבי חיפה על ההפסד בגביע המדינה בחודש שעבר. ג'וש דאנקן וטוני גפני, ששיחקו במשחק האחרון בצרפת, סובלים מפציעות ועשויים לקבל מנוחה או דקות מועטות יותר מדני פרנקו. לפני המשחק תערוך הקבוצה טקס לזכרו של אלון בקל ז"ל, שנהרג בפיגוע בדיזינגוף בתל אביב לפני שלושה שבועות. שתי הקבוצות יעלו להצגת השחקנים עם חולצות לזכרו.

מכבי חיפה רשמה חמישה ניצחונות ליגה בששת משחקיה האחרונים ועלתה למקום השלישי בטבלה, ואם לא הנפילה נגד מכבי תל אביב בשבע הדקות האחרונות של רבע גמר הגביע, הקבוצה של רמי הדר הייתה נחשבת לקבוצה במומנטום הטוב ביותר בליגה. חיפה עלתה למקום השלישי בזכות ניצחון דרמטי על בני הרצליה, וזאת למרות שהציגה כדורסל לא טוב ונקלעה לבצורת של נקודות לאורך דקות רבות ברבע השלישי. בקבוצה הכינו את השחקנים לעובדה שירושלים תסתער עליהם מפתיחת המשחק כדי לנקום את ההפסד מהגביע, וביקשו מהשחקנים להיות יותר אינטנסיביים מהיריבה, כפי שהם נוהגים להיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל ירושילם ג'וש דאנקן. קובי אליהו
שוב יזכה למנוחה? ג'וש דאנקן/קובי אליהו

מכבי ראשון לציון - הפועל חולון (20:05, פריצות בספורט 5)

ארבעה הפסדי ליגה רצופים הורידו את מכבי ראשון לציון מתחרות עם מכבי תל אביב והפועל ירושלים על המקום הראשון-שני בליגה עד המקום החמישי בטבלה, מרחק הפסד אחד בלבד מהמקום השביעי. למרות היכולת הלא טובה בליגת העל, באירופה נראים הכתומים נהדר, וניצחו השבוע את נובו מסטו ב-17 הפרש, כשהם כפסע מעלייה לשמינית גמר היורופקאפ. הכתומים יודעים שהמשחק נגד חולון חשוב מאוד להמשך הדרך שכן בשבוע הבא מחכה להם מכבי תל אביב בחוץ, והם עשויים להקלע לכדור שלג ממנו יהיה קשה לצאת. ריקי האריס, שסיכם את תנאיו הכספיים בקבוצה, לא יצטרף בסופו של דבר לכתומים למשחקים באירופה. אבי בן שימול ימשיך להיעדר כשהוא מתאושש מניתוח בברך.

"הפועל חולון ממשיכה להתחזק ואין מקום לטעויות", אמר רכז הכתומים, מארק ליונס "המפתח הוא לבוא עם אנרגיה גבוה ומרוכזים, הוכחנו למה אנחנו מסוגלים שהעלנו את רמת האנרגיות מול נובו מסטו במחצית השנייה והמטרה היא לטרוף את המגרש מהרגע הראשון".

מנגד בהפועל חולון המשיכו לאכזב בשבוע שעבר, כשנשארו במקום האחרון אחרי הפסד לעירוני נס ציונה בקרב תחתית, הוציאו את יריבתם באופן זמני מהמאבקים כנגד הירידה, ונשארו לבד עם קרית גת בתחתית הבוערת. בחולון המשיכו לחזק את הסגל בשבוע שעבר כשצירפו את הסנטר הסרבי איבן רדנוביץ', שיערוך את הופעת הבכורה שלו נגד ראשון לציון, ויחליף בסגל את ג'רמיס סמית' שסגר את תנאיו בעירוני רמת גן מהליגה הלאומית. בקבוצה מקווים כי רדנוביץ', ביחד עם יכולת טובה יותר של שלומי הרוש ואדם אריאל, שני המצטרפים האחרונים לקבוצה שלא הרשימו נגד נס ציונה, יובילו אותם לניצחון שני תוך שבועיים על הכתומים. בקבוצה אין כוונה לשחרר או להשאיל בשלב זה את דודו שמריז או אלון ספיר.

איבן רדנוביץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
הופעת בכורה בחולון. איבן רדנוביץ'/GettyImages

עירוני נהריה - בני הרצליה (19:50, פריצות בספורט 5)

בלי הרבה כותרות, ועם כדורסל טוב, רשמה ביום שני עירוני נהריה את ניצחונה השלישי בארבעת המחזורים האחרונים והתשיעי מתחילת העונה, כשהיא מחזיקה במאזן זהה לזה של הרצליה וראשון לציון שמדורגות רביעי וחמישי בהתאמה. בנהריה היו מרוצים מהאופי שהפגינו השחקנים בניצחון בקרית גת, בעיקר לאחר תחילת משחק לא טובה, ואת עיקר השבחים קצר קמרון קלארק שקלע 28 נקודות, שיא קריירה בליגה. כריס אוואנס יערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה נגד הרצליה, כשגילברט בראון לא יתלבש למשחק. מייקל אומה, ששהה השבוע בניגריה לטקס מיוחד לשחקני הנבחרת, חזר וישחק. עמית ביר-כץ הפצוע ימשיך להעדר.

הרצף החיובי של בני הרצליה נקטע בתקופה האחרונה, כשהקבוצה של מיקי גורקה הפסידה את שני משחקיה האחרונים - למכבי ראשון לציון בגביע על הבאזר ולמכבי חיפה בליגה בהארכה. למרות זאת, בהרצליה מאמינים ביכולתם להמשיך את העונה הטובה שעוברת על המועדון ולשהות בחלק העליון של הטבלה לאורך זמן. מי שנמצא בכושר טוב הוא כארם משעור שעומד על 12 נקודות למשחק בחמשת המשחקים האחרונים של הקבוצה. מורן רוט סובל מפציעה בקרסול וייעדר בחודש הקרוב לפחות, כשבמועדון שוקלים לצרף את יועד בית יוסף אם וכאשר ישוחרר מהפועל רמת גן/גבעתיים מהליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully