וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "מאוכזב מאוד מהיכולת, שיחקנו רע. לא הגיע לנו לנצח"

מאמן בני יהודה גילה כנות רבה אחרי ה-0:1 מול הפועל חיפה: "היה לנו הרבה מאוד מזל היום". מאיר בן מרגי: "זה פספוס גדול בשבילנו, אנחנו לא מסתכלים על פלייאוף עליון, רק על התחתית"

one

בני יהודה רשמה הערב (שבת) ניצחון 0:1 מול הפועל חיפה, במשחק שפתח את המחזור ה-20 בליגת העל. אמיר עגייב כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-63 והנחיל למאיר בן מרגי הפסד ראשון כמאמן ראשי של הפועל חיפה, למרות שהאורחת דווקא הייתה עדיפה על הזהובים בבלומפילד. בני יהודה שיפרה את מאזנה ל-26 נקודות, בעוד הפועל חיפה עם 22.

יוסי מזרחי מאמן בני יהודה חוגג עם אמיר עגייב. יוסי ציפקיס
הביע אכזבה, למרות הניצחון. מזרחי/יוסי ציפקיס

מאמן בני יהודה יוסי מזרחי היה כן מאוד בסיום המשחק: "מאוכזב מאוד מהיכולת. שיחקנו רע מאוד, לא הגיע לנו לנצח. לפעמים חשוב מאוד לנצח משחקים כאלה שלא מגיע לך לנצח, אבל היה לנו הרבה מזל היום. אני חושב שכל ניצחון נותן קצת יותר ביטחון, אבל יש פה עוד הרבה בעיות. אנחנו צריכים להתחזק ולהתחזק מהר. אני מבין טוב מאוד מי הקבוצה שלי - אנחנו צריכים להסתכל למטה ולא למעלה. הליגה קשה מאוד, יש קבוצות חזקות וטובות ואנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב". על אמיר עגייב: "הוא נתן לעצמו גול, לא לי. זה שער חשוב שיכול להחזיר לו את הביטחון אחרי שנקלע לתקופה לא טובה. אני שמח שהיום הוא קם מהספסל וזה עבד".

שחקן בני יהודה אסי בלדוט אמר: "הלך מאוד קשה. הפועל חיפה שלטה, שיחקה טוב, הגיעה למצבים, אבל לפעמים צריך מזל. בסופו של דבר יזכרו את הניצחון ולא את היכולת. אנחנו צריכים לשחק יותר טוב כי להמשך זה לא יספיק. אנחנו חסרי יציבות ובשלב כזה של העונה אנחנו צריכים להיות יותר יציבים".

מאמן הפועל חיפה מאיר בן מרגי אמר: "זה פספוס גדול, אבל בכדורגל אין מגיע. יש ימים שאתה משחק לא טוב ולוקח נקודות ויש ימים שבהם אתה משחק טוב לאורך כל המשחק ומפסיד. מגיע שאפו לבחורים שלנו שנתנו משחק טוב. הנענו כדור, שיחקנו טוב, הגענו למצבים, פשוט הכדור לא נכנס. אנחנו לא מסתכלים על הפלייאוף העליון, רק לברוח מהתחתית כי הכול צפוץ שם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חילוף מוצלח. מזרחי עם עגייב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully