וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: מארי ו-ואוורינקה בשמינית, איבנוביץ' בחוץ

הסקוטי רשם 2:6, 6:3, 2:6, 2:6 על הפורטוגלי, בזמן שחתנו ומאמנה של הסרבית התמוטט במהלך הפסדה לקיז. השוויצרי דרס את רוסול, גם פרר עלה. מוגורוסה הפסידה לסטריצובה

אנדרי מארי טניסאי סקוטי. AP
עוד משוכה בדרך לשמינית. מארי/AP

הסיבוב השלישי של אליפות אוסטרליה הפתוחה נמשך הלילה (בין שישי לשבת), כשמספר מדורגים בכירים הבטיחו את מקומם בשלב שמינית הגמר.

seperator

גברים

אנדי מארי (2), שהגיע לגמר הטורניר אשתקד, נראה טוב עד כה והמשיך ביכולת הטובה שלו, למרות שאיבד מערכה, כאשר ניצח 2:6, 6:3, 2:6, 2:6 את ז'ואאו סוסה הפורטוגלי. מארי רשם 13 אייסים ו-41 ווינרים בדרך לשלב הבא במשחק שארך קצת יותר משעתיים וחצי. אגב, חתנו של מארי ומאמנה של אנה איבנוביץ', נייג'ל סירס, איבד לפתע את הכרתו במהלך משחקה של איבנוביץ'. הוא פונה באלונקה לבית חולים, טופל וחזר להכרה. מצבו השתפר באופן משמעותי והמשחק בין השתיים חודש, בזמן שמארי שיחק במגרש המקביל ולא שמע דבר על כך.

סטן ואוורינקה (4), אלוף 2014, עדיין לא שמט מערכה בטורניר, גם מול בלוקאש רוסול, הצ'כי הוותיק שהדיח את ג'ק סוק בסיבוב השני ושרד מותחן גדול של חמש מערכות בסיבוב הראשון. השוויצרי ניצח 2:6, 3:6, 6:7 (3:7) תוך פחות משעתיים אחרי שחבט 18 אייסים לעומת שניים בלבד של יריבו, ו-45 ווינרים לעומת 24. ואוורינקה יפגוש בשמינית הגמר את מילוש ראוניץ', שניצח בשלוש מערכות את ויקטור טרויצקי.

דויד פרר (8), שהדיח את לייטון יואיט בסיבוב השני וחתם את הקריירה של יקיר אוסטרליה, שבר גם את החלום של סטיב ג'ונסון האמריקאי (31), כשניצח אותו 1:6, 4:6, 4:6. ג'ונסון הרבה לטעות (39 טעויות בלתי מחויבות לעומת 21 של יריבו) וזכה ב-63 נקודות בסף הכול לעומת כ-100 של הספרדי, שיפגוש בג'ון איזנר בשלב הבא.

ג'ון איזנר (10) אגב, שעד היום עבר את הסיבוב השלישי באוסטרליה רק פעם אחת בקריירה, עשה זאת פעם נוספת, כשניצח את פליסיאנו לופס (18) 7:6, 6:7, 2:6, 4:6.

משחקים נוספים:

מילוש ראוניץ' (13, קנדה) - ויקטור טרויצקי (21, סרביה) 2:6, 3:6, 4:6
ברנארד טומיץ' (16, אוסטרליה) - ג'ון מילמן (ארה"ב) 4:6, 6:7 (4), 2:6
גאל מונפיס (23, צרפת) - סטפן רובר (צרפת) 5:7, 3:6, 2:6

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. GettyImages
עדיין לא שמט מערכה. ואוורינקה/GettyImages

נשים

סגנית אלופת ווימבלדון גרבינייה מוגורוסה (3), הולכת הביתה. מוגורוסה קיוותה לשחזר את הישיגה מאוסטרליה בשנתיים האחרונות ולעלות לשמינית הגמר, אך הפסידה 6:3, 6:3 תוך 76 דקות לברברה סטריצובה הצ'כית (48), שמעולם לא צלחה את הסיבוב השלישי באוסטרליה עד לטורניר הנוכחי. הצ'כית תפגוש את ויקטוריה אזרנקה בשמינית.

אנג'ליק קרבר (7), שהודחה כבר בסיבוב הראשון בביקור הקודם שלה באוסטרליה, נשמה לרווחה כשניצחה את מדיסון ברנגל האמריקאית (49) 1:6, 3:6 והיא תמשיך לשלב הבא, שם תפגוש את אניקה בק.

אקטרינה מקארובה (21) הדיחה את קרולינה פלישקובה הצ'כית (9) עם 3:6, 2:6 ותפגוש את ג'והנה קונטה בשמינית.

מדיסון קיז (15, ארה"ב) גברה 6:4, 4:6, 4:6 על אנה איבנוביץ' (20, סרביה) במשחק שהתנהל סביב בהלה אחת גדולה. רגע מלחיץ התרחש במהלכו ואף גרם להפסקתו למספר דקות. במצב של 4:6, 0:1 לטובת איבנוביץ', המשחק הופסק לאחר שמאמנה נייג'ל סירס, חתנו של אנדי מארי, איבד לפתע את הכרתו. הוא פונה באלונקה לבית חולים, טופל וחזר להכרה. מצבו השתפר באופן משמעותי והמשחק בין השתיים חודש, בזמן שמארי שיחק במגרש המקביל ולא שמע דבר על כך. איבנוביץ' לא באמת הצליחה להתאושש מהטראומה ולמרות שסירס חזר לעצמו, איבדה את המשחק ואת הסיכוי לזכות בטורניר.

משחק נוסף:

ויקטוריה אזרנקה (14, בלארוס) - נאומי אוסקה (יפן) 1:6, 1:6

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. רויטרס
רוצה לכפר על השנה שעברה. קרבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully