וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר ישוב לספסל של גולדן סטייט, ג'וש סמית' חוזר ליוסטון

מאמן האלופה חוזר אחרי היעדרות של 43 משחקים בשל הניתוח בגבו, וידריך את הווריירס מול אינדיאנה. הפורוורד בן ה-30 שלא הצליח להתאקלם בלוס אנג'לס קליפרס שב לרוקטס

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר. AP
ברוכים השבים. קר/AP

אחרי שהחמיץ את 43 המשחקים הראשונים של העונה בשל ניתוח בגב, ישוב הלילה (בין שישי לשבת) סטיב קר לספסל של גולדן סטייט, וידריך את האלופה במשחקה מול אינדיאנה. בזמן היעדרותו, מילא את מקומו בהצלחה יתרה עוזרו לוק וולטון, שהדריך את הווריירס לפתיחת העונה הטובה בתולדות הליגה (0:24), ולמאזן 4:39 - השינו בטיבו אחרי 43 משחקים (רק שיקגו מודל 1995/96 היתה טובה יותר, עם 3:40).

בפלייאוף שעבר, הודחה לוס אנג'לס קליפרס בשל הפסד ליוסטון בחצי גמר המערב, לא מעט בזכות יכולתו של ג'וש סמית'. בקיץ החליט דוק ריברס להחתים את הפורוורד הוורסטילי מתוך תקווה שיספק יכולת דומה גם בעיר המלאכים, אך הניסוי הזה לא ממש עבר בהצלחה, והיום (שישי) נשלח סמית' בחזרה ליוסטון, בתמורה לזכויות על סרגיי לישצ'וק ומרטי לאונן, שלא צפויים להגיע ל-NBA בקרוב. הצעד הזה יאפשר לקליפרס לחסוך כ-2 מיליון דולר, ולצרף שחקן נוסף לסגל שכולל כעת 14 שחקנים.

"אני נרגש ומרגיש מצוין. כנראה שלא הייתי צריך לעזוב את המקום הזה", אמר סמית' על שובו לרוקטס.

סמית' (30, 2.06 מ') בילה את מרבית הקריירה שלו באטלנטה, לפני שהועבר ב-2013 לדטרויט, אך הפיסטונס העדיפו לקנות את חוזהו המנופח ולשחררו. במהלך עונת 2014/2015 מצא בית חדש ביוסטון וחווה סוג של רנסנס, כשהיה אחד החלקים המרכזיים במסע הפלייאוף היפה של הרוקטס, שנקטע רק בגמר המערב. העונה קיבל 14.3 דקות בלבד לערב, והשיב עם ממוצעיו הגרועים בקריירה - 5.7 נקודות (38 אחוז מהשדה, 31 אחוז ל-3, 59 אחוז מהעונשין) ו-3.9 ריבאונדים למשחק.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני יוסטון רוקטס ג'וש סמית', דוויט הווארד חוגגים. GettyImages
חוזר לטקסס. ג'וש סמית' במדי יוסטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully