וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע: "מכיר את קוזנצוב, הוא שחקן טוב מאוד, יהיה קשה מאוד"

הישראלי (87 בעולם) מוכן לקראת המפגש עם הרוסי (74) בסיבוב השלישי של אליפות אוסטרליה הפתוחה (שבת, 7:00). ניצחון ישווה את הישג השיא שלו בגרנד סלאמים - העפלה לשמינית הגמר

דודי סלע טניסאי ישראלי חוגג. AP
יחיייך גם בשבת? דודי סלע/AP

דודי סלע ינסה להמשיך מחר (שבת, 7:00) את המסע הקסום שלו באליפות אוסטרליה הפתוחה, כשיפגוש בסיבוב השלישי את אנדרי קוזנצוב (74 בעולם). הישראלי (87 בעולם) הרשים מאוד בשני הסיבובים הראשונים והפתיע את בנימין בקר ופרננדו ורדסקו בארבע מערכות, ומחר, על הנייר, הוא פוגש במשוכה איתה יכול יהיה להתמודד - לפחות בהתבסס על יכולתו בשבוע האחרון.

"אני מכיר את קוזנצוב מאליפות ארה"ב", אמר סלע, "הוא שחקן טוב מאוד וזה יהיה משחק קשה מאוד". השניים נפגשו עד כה פעם אחת בלבד בסבב ה-ATP - באליפות ארצות הברית של 2013, אך ניצח סלע 6:7, 3:6, 7:6, 7:5, 4:6, בתום דרמה גדולה.

אם ינצח מחר, ישווה סלע את הישג השיא שלו בגרנד סלאמים - העפלה לשמינית הגמר, בה לא היה מאז ווימבלדון 2009. אגב, אם זה יקרה, יריבו בשלב הבא יגיע מהדרבי הצרפתי שמפגיש את גאל מונפיס (23 בעולם) עם סטפן רובר.

קוזנצוב בן ה-24 הפתיע את ז'רמי שארדי (30) בסיבוב השני, ובסיבוב הראשון גבר על ריאן הריסון האמריקאי. בשני המקרים נזקק לשלוש מערכות בלבד. אם ינצח מחר, ירשום את הישג השיא שלו בגרנד סלאמים - לאחר שנעצר ברולאן גארוס של העונה שעברה ובווימבלדון של 2014 בסיבוב השלישי.

הטניסאי הרוסי אנדרי קוזנצוב. GettyImages
מעולם לא עבר סיבוב שלישי בגרנד סלאם. קוזנצוב/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully