וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתווה עסקת אליניב ברדה: יחתום לעונה, אופציה לתפקיד מקצועי

22.1.2016 / 16:21

תפקידו של חלוץ הפועל באר שבע לא יוגדר מראש. במועדון בודקים את פניית הפועל להובאן, מקורב למו"מ: "הם הציעו לו 300 אלף יורו". מעקב: מוסא טראבין לא מורשה לשחק בנוער

one

בתקציר: הניצחון של הפועל באר שבע על מכבי פתח תקוה

הפועל באר שבע תודיע בימים הקרובים באופן רשמי על סיכום עם אליניב ברדה לעונה הבאה. כזכור, בפגישה מוקדמת שנערכה בשבוע שעבר הגיעו הצדדים להבנות והם נמצאים בשלב של הכנת החוזה. ברדה, שהיה אמור לחתום לשנתיים, יחתום לעונה אחת בלבד. על פי הסיכום בין הצדדים, בסיומה יוחלט האם הוא ממשיך לשחק או יקבל תפקיד מקצועי במערכת. אחת הבעיות שעומדת כרגע בנוגע לסעיף הזה היא הגדרת התפקיד של ברדה. לא בטוח שברק בכר יסכים שברדה ישמש בתפקיד מקצועי לצדו במידה ויהיה מאמן בזמן הפרישה, ולכן נראה כי לברדה לא יוגדר במפורש בחוזה מה יהיה התפקיד שיקבל, אלא הצדדים יסתפקו בהבטחה כי בתום ההסכם יוצע לו תפקיד כלשהו. ברדה רוצה מאוד להיות מנהל מקצועי ושוקל גם קריירה כסוכן שחקנים לאחר שיעזוב את המועדון.

כזכור, בשנה שעברה פרסמנו את רשימת המשכורות של שחקני הפועל באר שבע, כשברדה הוא לא בין המרוויחים הגדולים. שכרו מגיע לכ-75 אלף שקל ברוטו בחודש, אבל זאת מפני שבעת החתימה הוא קיבל מענק חתימה של 900 אלף שקל ברוטו בפריסה על פני חמש שנים. ההערכה היא ששכרו בעונה הבאה יעמוד על כ-80 אלף שקל, לא כולל מענקים. מענק החתימה יצטרף גם הוא לשכר של ברדה, משום שבאר שבע תסיים לשלם אותו רק בעוד שנתיים.

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע באימון. קובי אליהו
תפקידו לא יוגדר במפורש עדיין. ברדה/קובי אליהו

במועדון לא מתכוונים לעבור לסדר היום בעקבות הפרסום לפיו הפועל תל אביב פנתה לסוכנו הרומני של אובידיו הובאן. שם טוענים כי אין כל בעיה לנהל משא ומתן עם שחקן לעונה הבאה, כפי שהמועדון עשה במסגרת עסקת יובל שבתאי שחתם לשתי העונות הבאות ולא לעונה הנוכחית, אלא שעל פי התקנון הם היו אמורים לקבל על כך הודעה בכתב. "הובאן רוצה לשחק בבאר שבע, הוא אוהב את המועדון. טבעי שיהיו קבוצות נוספות שירצו אותו", אמר גורם הבקיא בפרטי ההצעה. על פי מקורב למשא ומתן, מתברר כי הפועל תל אביב שוחחה עם סוכנו הרומני והציעה לשלם לו כ-300 אלף יורו, סכום גבוה יותר מאשר הציעה באר שבע. במועדון, כאמור, עדיין משוכנעים שהובאן יחתום ממש בקרוב על חוזה חדש.

בנושא אחר: הנהלת המועדון הורתה לצוות המקצועי של מחלקת הנוער שלא לשתף את החלוץ מוסא טראבין, עד להודעה חדשה, זאת בעקבות הפרשה עליה פרסמנו לפני כשבועיים, לפיה השחקן ברח וחתם על חוזה בליגה הפלסטינאית. במועדון בדקו את הידיעה וגילו כי טראבין, שבינתיים חזר לאימונים, אכן חתם על חוזה בקבוצת אלסמוע. השחקן לא ייכלל בסגל הקבוצה למשחק מחר מול איחוד בני באקה, במסגרת גביע המדינה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
חוקי או לא חוקי? טראבין במעמד החתימה באלסמוע/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully