וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יובל שבתאי לא ישחק בהפועל באר שבע בעונה הבאה?

15.1.2016 / 10:28

במועדון חוששים שרעננה תספסל את הקשר עד תום העונה ותוהים אם יגיע לקיץ בכושר לקוי. גורדנה עשוי לעזוב, הפועל תל אביב פנתה לארבייטמן. וגם: למה חלוץ קבוצת הנוער ברח לליגה הפלשתינית?

one

בעוד פחות משלושה שבועות ייסגר חלון ההעברות בישראל ובהפועל באר שבע אמורים לקבל בימים הקרובים החלטות גם בנוגע לשחרור שחקנים. לפני מספר ימים היה שלומי ארבייטמן קרוב למעבר סופי להפועל תל אביב, הצעה שעדיין נמצאת על המדף. אמיר כבירי הציע לחלוץ חוזה לשנתיים וחצי, בשכר שנע במהלך התקופה בין 180 ל-190 אלף דולר לעונה.

לאחר החתימה של גוטמן, העניין התעכב מעט וכרגע לא ברור האם המעבר יתבצע, אך נראה כי אם הפועל תל אביב לא תחתים חלוץ זר היא תנסה לסגור עם השחקן. ארבייטמן עצמו רוצה לקבל תשובה בשבוע הבא. כזכור, החלוץ כבר שוחח עם ברק בכר והודיע לו כי אם יגיע חלוץ הוא מתכוון לעזוב. הקרדיט שקיבל מול קרית גת, מוכיח כי המאמן לא ממש בונה עליו להמשך העונה. למרות ההצהרות של שני הצדדים, גם רועי גורדנה עשוי לעזוב לאחר הגעת קשר זר. הדחה מפתיעה מול קרית גת, אגב, הייתה מביאה לשחרור שחקנים נוספים שלא מרוצים מתהליך הרוטציה של בכר.

שלומי ארבייטמן שחקן הפועל באר שבע חוגג. יוסי ציפקיס
בדרך להפועל תל אביב? ארבייטמן/יוסי ציפקיס

בנושא אחר: למרות שחתם על חוזה לעונה הבאה, מתברר כי יובל שבתאי, שחתם לשנתיים החל מהקיץ הנוכחי, עשוי שלא לשחק בקבוצה בעונה הבאה. הסיבה לכך נעוצה בחשש שהפועל רעננה תושיב אותו ביציע במהלך העונה הנוכחית והוא יגיע עם כושר משחק לקוי להכנות. שבתאי שיחק 90 דקות במשחק האחרון של רעננה ומאמנו חיים סילבס אמר בסיום ש"אם הוא יתנהל כמו שצריך, הוא ישחק". כזכור, שבתאי חתם לעונה הבאה ולא לעונה הנוכחית ויצטרף להכנות בתחילת האימונים. "במצב שבו יהיו שניים או שלושה זרים וראדי, לכל שחקן ישראלי יהיה קשה לשחק. שבתאי יודע שהוא מגיע כשחקן נוסף לסגל. לבכר לא הייתה בכלל כוונה לצרף אותו העונה. כשתסיים העונה הוא יחליט מה עושים", הבהיר גורם במועדון.

מי שעשוי לחתום הוא קשר לודוגורץ אניסה, שסוכניו מנסים לגשר על הפערים עם לודוגורץ על מנת להנחית אותו בישראל. "זה השחקן שבכר הכי רוצה, נעשה הכל כדי להביא אותו לארץ", סיפרו במועדון. גם מוחמד גדיר עדיין על הפרק, אבל ההערכה שהנושא יוכרע רק סמוך לסגירת החלון.

הנהלת המועדון קיבלה אתמול מידע לפיו חלוץ קבוצת הנוער מוסא טראבין חתם בליגה הפלשטינאית ללא ידיעתם. הדבר עורר זעם אצל ראשי המועדון, שאף קיבלו צילום מהעמוד הרשמי של הקבוצה, מועדון ספורט אלסמוע ממרכז הטבלה, בו נראה השחקן כשהוא מוצג עם החוזה חתום. מאוחר יותר הגיע החלוץ לאימון הערב ובמועדון טוענים כי "הסיפור הזה נגמר, מוסא חוזר אצלנו וישחק רק בבאר שבע". יחד עם זאת, גורמים במועדון טוענים כי הסיפור לא תם ונשלם. "מוסא אמר לשחקנים שהוא לא רוצה להיות כאן, כי באר שבע לא באמת נותנת לו הזדמנות להתפתח כמו שהוא קיווה", סיפר אחד השחקנים. כעת ברקת תצטרך להחליט כיצד לנהוג עם השחקן.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עורר את זעמם של אנשי באר שבע. טראבין חותם באלסמוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully