וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלה קשה לנבחרת העתודה באליפות אירופה דרג א'

22.1.2016 / 13:43

הנבחרת של דן שמיר תתמודד מול צרפת, ספרד ופינלנד ותנסה לשרוד בדרג א'. נבחרת הנוער קיבלה הגרלה סבירה יותר. גרמניה והולנד בבית אחד במוקדמות יורובאסקט 2017, רוסיה עם בוסניה

פיב"א אירופה ערכה היום (שישי) את טקס ההגרלה של מוקדמות אליפות אירופה לגברים 2017, ואליפויות אירופה לנבחרות צעירות 2016. כזכור, ישראל עלתה אוטומטית ליורובאסקט לאחר שנבחרה לארח בית מוקדם ביחד כמו גם נבחרות רומניה, פינלנד וטורקיה, שתארח גם את המשך הטורניר, משלב שמינית הגמר. הנבחרות חולקו לשבעה בתים - שישה בתים של ארבע נבחרות כל אחד, ועוד בית אחד עם שלוש נבחרות, כשמנצחת כל בית, ביחד עם ארבע הסגניות הטובות ביותר, תעפלנה לאליפות, ביחד עם הנבחרות שהעפילו למשחקים האולימפיים, לטורניר הקדם אולימפי והמארחות השונות.

הגרלת מוקדמות יורובאסקט 2017: בית א': בלגיה, איסלנד, שוויץ, קפריסין. בית ב': גרמניה, הולנד, אוסטריה, דנמרק. בית ג': רוסיה, בוסניה, שבדיה. בית ד': פולין, אסטוניה, בלארוס, פורטוגל. בית ה': סלובניה, אוקראינה, בולגריה, קוסובו. בית ו': גיאורגיה, מונטנגרו, סלובקיה, אלבניה. בית ז': מקדוניה, הונגריה, בריטניה, לוקסמבורג.

דן שמיר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
הגרלה קשה. דן שמיר/ברני ארדוב

כאמור, לפני כן נערכה הגרלת אליפות אירופה לנבחרות צעירות. נבחרת העתודה ונבחרת הנוער של ישראל משחקות בדרג א', כמו גם נבחרת הנערות, בעוד כל שאר הנבחרות ישחקו בדרג ב' של אירופה. העתודה הוגרלה לבית אחד עם צרפת, ספרד ופינלנד מארחת הטורניר. נבחרת הנוער תפגוש את ליטא, לטביה ובוסניה באליפות שתארח בטורקיה. נבחרת הקדטים תשחק בדרג ב' עם אנגליה, הונגריה, מקדוניה, אירלנד וסקוטלנד.

"מההגרלות של הקדטים והנוער אנחנו מרוצים ומהעתודה לא כל כך, אבל בכל מקרה בדרג א' כל הנבחרות חזקות וטובות", הגיב פיני גרשון, המנהל המקצועי של נבחרות ישראל, להגרלה, "נעבוד קשה כל השנה ונגיע מוכנים ולא משנה נגד מי ובאיזה דרג. המטרה היא להישאר בדרג א' בעתודה ובנוער ולנסות לעלות בקדטים".

נבחרת העתודה בנות הוגרלה בדרג ב' עם נבחרות ליטא ובריטניה. נבחרת הנערות, שכאמור משחקת בדרג א', תשחק בבית אחד עם רוסיה, טורקיה ואיטליה ואילו נבחרת הקדטיות, שגם כן משחקת בדרג ב', תנסה את מזלה מול הולנד, אוסטריה, אסטוניה, קפריסין וסלובניה. "באליפות אירופה בשיטה הזו צריך לנצח את המשחקים הנכונים שמשפיעים על המיקום הסופי בכל דרג", אמר טל נתן, המנהל המקצועי של אגף הנשים, "בכל מקרה ננסה לנצח כמה שיותר ולא לשכוח שהמטרה העיקרית שכמה שיותר בנות צעירות יגיעו לנבחרת הבוגרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully