וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט נגד התקשורת בארה"ב: "אני לא אוהב את היחס שנותנים לנו"

מאמן קליבלנד מחה אחרי הניצחון על הקליפרס: "אתם לא פיירים", לא התחרט על העבירות המכוונות: "אני לא בעד, אבל אלה החוקים", והחמיא לקווין לאב: "עוד הצגה של אולסטאר". הפרשנים מופתעים מהשינוי

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
דורש שינוי. בלאט/AP

מספרי המשחק

* קווין לאב בשני המשחקים מאז ההפסד לגולדן סטייט: 35 נקודות, 34 ריבאונדים.

* קווין לאב הוא השחקן הראשון בתולדות הקאבס שמגיע לדאבל דאבל במחצית הראשונה בשני משחקים רצופים.

* ג'יי אר סמית', שצלף חמש שלשות, חלף על פני גלן רייס בדרך למקום ה-19 בטבלת קלעי השלשות בכל הזמנים בליגה.

* הקאבס שומרים על מאזן טוב מאוד מול קבוצות מהמערב שאינן גולדן סטייט או סן אנטוניו. מתוך 30 המשחקים האחרונים, הם ניצחו ב-24.

קווין לאב, קליבלנד קאבלירס, מול ווסלי ג'ונסון, לוס אנג'לס קליפרס. AP
שווה אולסטאר? בלאט/AP

אז קליבלנד חזרה למסלול, ועם שני ניצחונות רצופים, כולל 102:115 מרשים על הקליפרס הלילה (בין חמישי לשישי), התבוסה מול גולדן סטייט כבר שייכת לעבר. אבל דיוויד בלאט לא שוכח לתקשורת את היחס שקבוצתו קיבלה את ההפסד ההוא.

"אני שומע הרבה מסקנות חותכות ובאופן אישי אני לא אוהב את זה, אבל אין שום דבר שאני יכול לעשות בנידון, כי אני לא זה שכותב או אומר את הדברים האלה", אמר בלאט אחרי המשחק. בקליבלנד תיארו את מסיבת העיתונאים של המאמן "מתוחה", והוסיפו כי "הוא רותח".

"אני חושב שהקבוצה הזאת כבר הוכיחה לא פעם שהיא מתמודדת כמו שצריך עם קשיים והפסדים קשים", הוסיף המאמן. "אנשים בוחרים להתעלם מהעובדה שמצבנו די טוב, וזה לא פייר. אני מודע לזה שאנחנו עדיין לא בשיא שלנו, אבל זה משהו שצריך ואפשר להתעודד ממנו, לשאוף להיות טובים יותר. יש בזה צד חיובי. לא היינו מגיעים למקום שאנחנו נמצאים בו אם היינו קבוצה רעה כמו שחלק מהאנשים חושבים. אם יש משחק אחד רע, זה לא אומר שכל הצדדים הכי רעים שלנו צפו מעל פני השטח. בסופו של דבר עברנו חצי עונה די מוצלחת. שוב, זה לא מבטיח לנו כלום בהמשך, אבל לא צריך להתעלם מזה. זה לא פייר וזה לא משקף את מה שעשינו עד עכשיו. אמרתי לחבר'ה שייקח זמן עד שנתחבר, שאי אפשר לצפות שנהיה יחידה הומוגנית מהיום הראשון, אחרי שלא מעט שחקנים שלנו בכלל לא היו חלק מהפרי סיזן".

בלאט ספג ביקורות בארצות הברית על העובדה שבניגוד לדברים שציין מספר פעמים בעבר, בחר להשתמש בהאק-א-ג'ורדן, ושלח פעם אחר פעם את דיאנדרה ג'ורדן לקו העונשין. "נכון שדיברנו על זה לפני המשחק ואמרתי שאני לא בעד, אבל אלה החוקים והרגשנו שאנחנו יכולים לכופף אותם לטובתנו", התגונן. "זה עבד לא רע. זה לא נכון שצריך להשתמש בזה רק בפיגור. ניסינו להאט את הקצב של הקליפרס ולמנוע מהם לחזור למשחק. הייתי בעד הדבר הזה היום, אבל באופן כללי אני לא אוהב את זה. אני עדיין עומד מאחורי הדברים שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דיאנדרה ג'ורדן, לוס אנג'לס קליפרס, מול ג'יי אר סמית', קליבלנד קאבלירס. AP
טקטיקה מוצדקת? דיאנדרה ג'ורדן/AP

על קווין לאב, שרשם תצוגה חיובית משחק שני ברציפות: "לא שינינו יותר מדי בהתקפה שלנו כדי שהוא יבוא לידי ביטוי, פשוט מצאנו אותו בפוזיציות נכונות יותר. לברון מסר לו שני כדורים מצוינים. למרות כל מה שאומרים על קווין לאב, היכולת שהוא מציג היא לגמרי יכולת של אולסטאר. היום זה היה עוד אחד מהמשחקים שהוא הוכיח שהוא שווה את זה. מגיע לו קרדיט. כולם עוברים ימים קשים לפעמים, אבל מקצוענים אמיתיים אוספים את עצמם וחוזרים לעבוד. זה מה שקווין עשה. בזכותו אנחנו במקום הראשון, בלעדיו לא היינו מגיעים לזה".

על העובדה שקיירי אירווינג נותר מחוץ לחמישייה באולסטאר, ועל מיעוט הנציגים של קליבלנד באולסטאר: "אני לא יכול להגיד לקולגות שלי למי להצביע ובמי לבחור, הם יודעים את התשובות בעצמם. הם שיחקו מולנו, הם יודעים מה עשינו עד עכשיו".

"קיבלנו סטירה מגולדן סטייט, אבל ניצחנו שני משחקים מאז. מבחינתי זה מה שחשוב - עשינו כמה צעדים אחורה בתחילת השבוע, ואז הגבנו בכמה צעדים קדימה בהמשך. זה כל מה שחשוב", אמר לברון ג'יימס, והתייחס גם לקווין לאב: "הוא הרבה יותר אגרסיבי. כשהוא לוקח הרבה ריבאונדים, ההתקפה גם באה לו יותר בקלות".

קיירי אירווינג הפתיע כשנשאל על העובדה שלא נכלל בחמישיית המזרח לאולסטאר. "לדעתי לא היה לי מקום שם לאור העובדה שבקושי שיחקתי", אמר הרכז, שקלע 21 נקודות. "מגיע לקייל לאורי, וזה נחמד גם לטורונטו שיהיה לה נציג משלה במשחק". אירווינג התייחס גם לעובדה שהקאבס הציגו משחק קבוצתי ושוטף. "במשחק מול גולדן סטייט היינו פאסיביים מדי, וזה לא מתאים לנו. כשאנחנו פאסיביים אנחנו הופכים לקבוצה שחיה על בידודים, וכשזה המצב, אנחנו לא באמת טובים. אנחנו קטלניים כשאנחנו מניעים את הכדור ויוצרים אחד לשני מצבי קליעה. בלאט חוזר על המנטרה הזו שוב ושוב, ואנחנו מסכימים איתו. אנחנו חייבים למצוא יציבות".

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
הכל שוטף יותר. לברון/AP

מה אומרים הפרשנים

ג'ייסון לויד מ'אקרון ביקון ג'ורנל' כתב: "קליבלנד היא אחת הקבוצות הכי איטיות בליגה העונה, יש לה את ממוצע פוזשנים בין הנמוכים שיש, אבל כששאלתי את דיוויד בלאט על זה מוקדם יותר העונה הוא לא הסכים לדבר על זה יותר מדי, כי הוא אמר שהוא לא מודאג מזה וכי גם בעונה שעברה זה היה ככה והם הגיעו לגמר. אבל נראה שמאז התבוסה מול גולדן סטייט לקצב המשחק יש הרבה יותר משמעות, גם עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully