וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: פציעת ברך לשחקן נוסף, ירין חסן ייבדק ביום ראשון

22.1.2016 / 13:04

הבלם נטש את האימון ובקבוצה מקווים שהפציעה לא חמורה. עומר פרץ שפרש ממשחק, מונה לעוזרו של מנחם קורצקי. ממשיכים המגעים עם הפועל תל אביב לגבי ליביו אנטל ואיסו לינגאנה

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי נתניה לבני יהודה

חשש בכבי נתניה מפציעתו של ירין חסן. הבלם נפצע היום (שישי) באימון בברכו ונטש אותו, ורק ביום ראשון יעבור צילום כדי לאבחן את חומרת הפציעה. כזכור, ארבעה שחקנים נפצעו בצורה קשה כבר העונה במכבי נתניה, אחרי שערן לוי, דיא סבא וישראל זגורי קרעו את הרצועה הצולבת, ועומר פרץ נפצע גם כן ופרש ממשחק. בקבוצה מקווים שלא מדובר בפציעה קשה, אולם בכל מקרה, זאב חיימוביץ' ימלא את מקומו של חסן בהרכב למשחק הקרוב נגד הפועל כפר סבא.

עומר פרץ יהיה עוזר המאמן במכבי נתניה. לאחר עזיבתו של גיא צרפתי להפועל פתח תקווה, חיפשו בנתניה עוזר למנחם קורצקי. אחד המועמדים היה איציק שאקי, שעבד עם קורצקי בפתח תקווה, אבל הבוקר הוחלט כי פרץ יהיה עוזרו של קורצקי בנתניה.

פרץ פרש העונה מכדורגל לאחר פציעה נוספת בברכו. בתקופת ראובן עטר הוא היה מנותק מהקבוצה, אך אחרי שעטר פוטר הוא חזר להיות בסביבת המועדון וכאמור הבוקר קיבל את המינוי של עוזר המאמן וכבר יהיה באימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא.

בתוך כך, בהפועל תל אביב עדיין נמצאים במגעים עם נתניה להעברת ליביו אנטל או איסו לינגאנה. אחד מהשניים עשוי להצטרף בשבוע הבא לנתניה, שאחרי שחרורו של הברזילאי טיאגו סאנטוס יכולה לצרף עוד שחקן זר. לקראת המשחק מחר מתלבט קורצקי בנוגע לכמה עמדות וכן לגבי האחד עשר שיפתחו. ארון שונפלד אמור לערוך הופעת בכורה אחרי שעבר אתמול בבקרה.

מאמן מכבי נתניה מנחם קורצקי. ניב אהרונסון
קיבל עוזר מאמן חדש. קורצקי/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully