וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת שבת: פריצה לא יפתח, חשש מפציעה קשה לירין חסן

חלוץ מכבי פתח תקוה שקיווה לשחק מול מכבי תל אביב (ש', 20:00, ספורט 1), יוכל להיות משותף לדקות בודדות בגלל פציעה. גיא מלמד ועידן שמש סובלים מפציעות. בלם נתניה נטש את האימון עם פציעת ברך

משחקי שבת

15:00: בני יהודה - הפועל חיפה (ספורט 1)

17:30: בני סכנין - הפועל תל אביב (ספורט 1)

18:30: הפועל רעננה - הפועל עכו

19:00: הפועל כפר סבא - מכבי נתניה

20:00: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה (ספורט 1)

שחקן מכבי נתניה, ירין חסן. ניב אהרונסון
בנתניה חוששים. חסן/ניב אהרונסון

14:45: בני סכנין: הבלם אברהם פאס והקפטן חאלד חלאיילה נטשו גם היום את האימון וככל הנראה לא יהיו כשירים למשחק מחר מול הפועל תל אביב. לפי התרגול המאמן יוסי אבוקסיס מתכנן להציב את סגס תאמבי ועלא אבו סלאח במקום השניים כשגם דיוגו קאצ'ובה יירד לספסל.

13:37: הפועל רעננה: חיים סילבס ישחק במערך של שני בלמים מול הפועל עכו, כאשר עידו לוי ובן והבה ישתפו פעולה. גיא ליפקה יחליף את עדי נמני המורחק. המאמן מתלבט בין ממאדו צ'אם לברק בדש בהרכב.

12:55: מכבי נתניה: חשש מפציעתו של ירין חסן. הבלם נפצע היום באימון בברכו ונטש אותו, ורק ביום ראשון יעבור צילום כדי לאבחן את חומרת הפציעה. ארבעה שחקנים נפצעו בצורה קשה כבר העונה במכבי נתניה, אחרי שערן לוי, דיע סבא וישראל זגורי קרעו את הרצועה הצולבת, ועומר פרץ נפצע גם כן ופרש ממשחק. בקבוצה מקווים שלא מדובר בפציעה קשה, אולם בכל מקרה, זאב חיימוביץ' ימלא את מקומו של חסן בהרכב.

11:42: מכבי פתח תקוה: רן בן שמעון מתכנן עוד מספר שינויים לקראת מכבי תל אביב. על פי התרגול, שני המגנים נאור פסר ודור אלו יירדו לספסל, כשאת מקומם יתפסו דודי טויטו וחגי גולדנברג. דור חוגי יפתח כחלוץ בודד.

10:15: הפועל כפר סבא: החלוץ לנרי קהינדה פנה להנהלת המועדון בבקשה נרגשת להישאר בקבוצה. ההנהלה קיבלה את בקשתו וסתיו שחם אישר: "לנרי הוא חלוץ בעל פוטנציאל ואני בטוח שהוא יציג את כשרונו הרב בחצי השנה של העונה".

ראדה פריצה שחקן מכבי פתח תקוה סופג כרטיס צהוב. ברני ארדוב
לא צפוי לפתוח מול האקסית. ראדה פריצה/ברני ארדוב

09:20: מכבי פתח תקוה: אחרי שני הפסדים רצופים בליגה, רן בן שמעון ושחקניו יודעים שמצפה להם מוקש גדול בשבת נגד מכבי תל אביב. ראדה פריצה, שקיווה לשחק מול האקסית, לא יהיה בסגל פציעה. עידן שמש וגיא מלמד הפצועים לא יעמדו לרשותו של המאמן. אליסון דוס סנטוס שנפצע בשבוע שעבר חזר להתאמן, אבל בן שמעון צפוי להמשיך לתת קרדיט לעודד גביש לצדו של קסבייה תומא. עומר דנינו שהיה מוצהב בשבוע שעבר יחזור להרכב.

09:10: בני יהודה: הניצחון בשבוע שעבר על מכבי נתניה הוריד את מפלס הלחץ בשכונה, ועם זאת בקבוצה לא מקלים ראש בהפועל חיפה. יוסי מזרחי עדיין ממשיך לבדוק מועמדים פוטנציאליים לחיזוק. חסן אבו זייד טרם קיבל את השחרור מקבוצתו הרוסית, טורפדו ארמביר, שמתנה זאת בוויתור על חובות. למרות זאת, הקשר עדיין ממשיך במאמציו להשתחרר אחרי שסגר לעונה וחצי אצל הכתומים. גל צרויה חזר השבוע להתאמן והוא ישוב לסגל. בן צעירי ואלמוג בוזגלו אינם כשירים.

09:00: הפועל רעננה: אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, רעננה תנסה להשיג ניצחון שני העונה במשחק ביתי כשהיא פוגשת את הפועל עכו. לרשות המאמן יעמוד סגל מלא, פרט לעדי נמני שהורחק נגד מכבי חיפה ויוחלף בגיא ליפקה. הקשר הזמבי לארי בוואליה ממשיך להתאמן עם הקבוצה, אבל טרם התקבלה החלטה לגביו. "יש לו כדורגל, אבל עוד מוקדם להחליט אם הוא מתאים לנו", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully