וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון מועמד לעבור לאחת מקבוצות הליגה האוסטרלית

22.1.2016 / 12:32

קשר מכבי חיפה נמצא בין שמות של שחקנים ותיקים נוספים שמושכים עניין מה-A League. סנטרל מרינרס הוזכרה כמי שרוצה אותו. סוכנו, גוסטבו סרנקו: "מקווים שנוכל לעזור להתפתחות הכדורגל במדינה". קופי אדו לא צפוי להגיע

one

האם יוסי בניון לא יסיים את הקריירה במכבי חיפה ונמצא בדרך לליגה האוסטרלית? על פי דיווחים באתר 'OUTSIDE 90' האוסטרלי, קשר מכבי חיפה בן ה-35 מבוקש בסנטרל מרינרס, שצירפה לאחרונה גם את אקס ליברפול לואיס גרסיה. הקבוצה מועוניינת להביא עוד שחקנים ששיחקו בעבר במדי המייטירדס, בנוסף לשחקנים ותיקים נוספים כגון ג'ון אוטאקה ודויד נבארו.

מבין שלושת השחקנים, הדיווח מספר על כך שבניון הוא המועמד המועדף וזה שמושך את מירב העניין. סוכנו הספרדי של בניון, גוסטבו קרנקו, שמייצג גם את השניים האחרים, אישר את ההתעניינות ואמר: "הליגה האוסטרלית ואוסטרליה בכלל הם מקומות אטרקטיביים מאוד עבור הרבה שחקנים ומאמנים, סגנון החיים מאוד מושך. אנחנו מקווים שנוכל לעזור לפתח את השוק, מה שיוביל להתפתחות הכדורגל באוסטרליה".

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה חוגג. יוסי ציפקיס
בדרך ליעד מפתיע? בניון/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה החליטה לוותר בשלב זה על האפשרות להחתים את קשר מאלמו, קופי אדו. רוני לוי החליט לחפש שחקן אחר מאחר והבין כי זה לא השחקן שהוא מחפש כרגע. המטרה היא לגבש רשימת מועמדים עד תחילת השבוע משום שמועד ההעברות יסתיים ביום רביעי הבא, בעוד פחות משבועיים.
במועדון ממתינים עדיין להצעה על טאלב טואטחה ועד אז מעכבים את ההחלטה לגבי חן דילמוני. הצעה על המגן טרם הוגשה ואם זה לא יקרה עד סוף השבוע הבא חיפה תודיע שהשחקן נשאר בקבוצה.

כזכור, לפני כחודשיים התברר כי מי שהצטרפה למירוץ להחתמתו היא מוסקרון, קבוצתו של פיני זהבי. טואטחה עשוי לעבור ישירות אליה, כשגם אם יירכש על ידי מועדון גדול יותר הוא עשוי לנחות בבלגיה כשחקן מושאל. גם מועדונים בטורקיה ופורטוגל מועמדים לקלוט את המגן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחר הירש שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול דניאל אסקלינג שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
קיווה לשחק יותר. שחר הירש/יוסי ציפקיס

טואטחה נחוש לעזוב וביקש מסוכניו להשקיע מאמץ בעניין. עדיין קיימת אפשרות שיירכש על ידי חברה מסוימת ויעבור בקיץ לקבוצה אחרת. שחקנים בקבוצה טוענים כי שחר הירש אינו שבע רצון מההחלטה שהתקבלה לגביו. בחיפה הסבירו כי לאור העזיבה של איתי שכטר הוא צפוי לשחק יותר. רוני לוי רוצה מאוד את אופיר מזרחי שטרם שוחרר מקרית שמונה.

אתמול ערך המאמן אסיפה בה הקרין את המשחק מול רעננה והחמיא לשחקנים שלו. "ככה צריכה להיראות קבוצה מאורגנת", אמר להם. אלירן עטר עדיין פצוע. גם איסמעיל ריאן סבל מפציעה, אך הוא חזר לאימונים ונמצא בתמונת ההרכב. אוהד לויטה יפתח בשער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully