וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ' סיכם על הארכת חוזהו

17.11.2015 / 10:21

הסרבי ירוויח כחצי מיליון יורו, ויישאר בקבוצה לשלוש שנים נוספות, עד עונת 2018/19. המועדון: "קיימת שביעות רצון מיכולתו". גורם: "לא חשבנו שיעזוב". מוסקרון עשויה לצרף את טואטחה

one

בשורה מעודדת לאוהדים הירוקים: השוער ולדימיר סטויקוביץ' יהיה שוער מכבי חיפה גם בשלוש השנים הבאות. בין נציגיו של השוער להנהלת המועדון הושג סיכום לפני מספר ימים על הארכת חוזהו של סטויקוביץ' בקבוצה. "במכבי חיפה קיימת שביעות רצון מהשוער, מיכולתו, מנהיגותו ולאחרונה נערכו מספר שיחות ותנאיו סוכמו", נמסר מהמועדון. סטויקוביץ', יש לציין, מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה, 2016/17, אולם בידי מכבי חיפה הייתה אופציה לעונה נוספת, 2017/18, שמומשה בעת הסיכום החדש, וחוזהו הוארך גם בעונה אחת מעבר לכך - כלומר עד 2018/19.

חוזהו של השוער, שמרוויח כ-400 אלף יורו בעונה, גם שודרג והוא ירוויח קרוב לחצי מיליון יורו לעונה. "זה השחקן הכי משמעותי בקבוצה שלנו העונה, לא הייתה לרגע מחשבה שיעזוב", אמרו במועדון. סטויקוביץ' צוטט לאחרונה פעמיים בתקשורת הסרבית, כמי שעשוי לעזוב. מאחורי הקלעים, בחיפה ניהלו בימים האחרונים משא ומתן עם סוכניו.

ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
מרגיש בבית. סטויקוביץ'/ברני ארדוב

ולדימיר סטויקוביץ' הצטרף לשורות הירוקים מפרטיזן בלגרד בתחילת עונת 2013-14 ובמהרה הפך ליקיר המועדון והקהל הירוק. הסרבי הבינלאומי רשם 49 הופעות בשערה של מכבי חיפה בה ביסס את עצמו כאחד השוערים הטובים בליגת העל וזכה להערכה רבה בקרב הקהל שהתחבר מאוד לאישיות המיוחדת שלו.

לסטויקוביץ' 59 הופעות בינלאומיות במדיה של נבחרת סרביה בה הוא משמש כיום שוער ראשון. לאתר הרשמי אמר השבוע: "הגעתי למכבי חיפה לפני שנה וחצי והתחלתי לבנות פה משהו, אני בעיצומו של התהליך יחד עם מכבי חיפה. התחברתי למועדון ולקהל הנפלא במהלך התקופה שלי כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רוני לוי מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
חושב קדימה. לוי/יוסי ציפקיס

ולא רק החתמות יש בחיפה, אלא גם שחרורים. כפי שפרסמנו, בהפועל תל אביב ממתינים להתפתחויות בנושא איתי שכטר, שעשוי לחזור לקדנציה באדום. טאלב טואטחה עדיין לא סיכם בפיורנטינה ולא ברור האם יעזוב בינואר, או שינסה ללכת לקבוצה אחרת בקיץ. ייתכן ובחודשים הקרובים ינסו נציגיו להעבירו למוסקרון הבלגית ללא קשר לעסקה עם פיורנטינה. אם לא יצא לחו"ל בינואר, ישנה אפשרות שטואטחה יעבור למוסקרון גם בקיץ.

אביחי ידין עדיין לא מצא קבוצה וייתכן שהפועל תל אביב תפנה גם אליו, אם כי העדיפות כרגע היא לשכטר. אלון תורג'מן לא מתכוון לעזוב מיוזמתו. חיפה מתכננת לשחרר שני חלוצים, כששובל גוזלן עשוי להיות השני בעקבות הרצון לקבל יותר דקות משחק. חיפה לא מתכוונת לשחרר את שני המגנים הימניים שלה, אייל משומר ואוראל דגני, אלא לכל היותר אחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully