וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פפ גווארדיולה נפגש בפריס עם ראשי מנצ'סטר יונייטד

שמו של המאמן הקטאלני, שיעזוב בתום העונה את באיירן מינכן, קושר לאחרונה למנצ'סטר סיטי, אולם ב"פראנס פוטבול" פורסם כי השדים האדומים נועדו עמו והוא עשוי להחליף את לואי ואן חאל

one

חודש חלף מאז הודיעה באיירן מינכן כי בסיום העונה הנוכחית היא תחליף מאמן ובעוד פפ גווארדיולה יעזוב, קרלו אנצ'לוטי יחליפו. מאז, החלה חרושת שמועות בלתי נגמרת סביב המשרה הבאה של הקטאלני, שישלים שלוש עונות במינכן והצהיר כי הוא עוזב מתוך כוונה לעבור לאמן בפרמיירליג.

לאורך השבועות האחרונים, עוד לפני שהוחלט סופית כי הוא ובאיירן ייפרדו, קושר שמו של גווארדיולה למנצ'סטר סיטי, אולם ייתכן כי ישנה תפנית בעלילה. תיירי מרצ'אן, עיתונאי ה"פראנס פוטבול" המוכר, דיווח כי הערב (חמישי) נפגש גווארדיולה במלון בריסטול השוכן בפריס דווקא עם ראשי מנצ'סטר יונייטד.

לשדים האדומים יש חוזה חתום מול לואי ואן חאל עד סיום העונה הבאה, כאשר אחריו ההולנדי כבר הודיע כי יפרוש מאימון. אולם התוצאות הבינוניות להחריד בשנה וחצי של ואן חאל בתפקיד באולד טראפורד, מובילות את יונייטד לפזול לא פעם לעבר מאמנים אחרים ולאחר ששמו של ז'וזה מוריניו הוזכר מאז פוטר "המיוחד" מצ'לסי, כעת נראה כי בקבוצה הגבירו הילוך במאבק שלהם על שירותיו של גווארדיולה וינסו לחטוף אותו מתחת לאף של היריבה העירונית.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
יגיע דווקא לצד האדום של מנצ'סטר? גווארדיולה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully