וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: רק 1:1 לוולנסיה בבית מול לאס פלמאס, סביליה ניצחה

העטלפים, שטרם ניצחו בליגה מאז מינוי גארי נוויל, ממשיכים לאכזב. האנדלוסים גברו 0:2 ביתי על מירנדה מליגת המשנה. בבלגיה: 64 דקות לליאור רפאלוב, הפסד דרמטי לברוז' מול גנט בגביע

אחרי שברצלונה ניצחה את בילבאו, שלב רבע הגמר בגביע הספרדי נמשך היום (חמישי) עם שני משחקים נוספים. ולנסיה סיימה ב-1:1 מאכזב בבית מול לאס פלמאס. סביליה ניצחה 0:2 את מירנדה.

פאקו אלקאסר שחקן ולנסיה. GettyImages
תיקו מאכזב לוולנסיה. פאקו אלקאסר/GettyImages

ולנסיה - לאס פלמאס 1:1

עם שני ניצחונות בלבד מאז מונה גארי נוויל לתפקיד מאמן העטלפים, שניהם במסגרת הגביע, קיוותה ולנסיה להשיג עוד אחד שיתן לה מקדמה טובה לקראת הגומלין. דווקא מול קבוצה נוחה על הנייר שנמצאת במקום ה-16 בליגה, היא התקשתה וסיימה רק בתיקו. האורחת עלתה ליתרון משער עצמי של ווילפריד זהיבו הצרפתי (38), פאקו אלקסר השווה (61) בבעיטה יפה מתוך הרחבה וחילק את הנקודות.

במשחק נוסף, סביליה ניצחה 0:2 את מירנדה מהליגה השנייה. סטפן נ'זונזי כבש בדקה ה-20, אחרי תרגיל בכדור חופשי. שלוש וחצי דקות בתוספת הזמן, אחרי שפציעה של שוער מירנדה גרמה למשחק להתארך יותר ממה שתכנן השופט, ויטולו כבש מול שער ריק את השני.

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
הפסד דרמטי. רפאלוב/GettyImages

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב קלאב ברוז' והשלים 64 דקות בהפסד הדרמטי 2:1 לגנט, במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הגביע הבלגי. ברוז' נותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-23 לאחר שדיון קולס עצר במכוון עם ידו כדור שעשה את דרכו לכיוון השער, אך זה לא הפריע לקבוצתו לעלות ליתרון בדקה ה-38 כשעבדולאי דיאבי כבש. ברכט דיאגרה קבע שוויון בדקה ה-59 לפני שסבן קומס כבש בדקה ה-92 ונתן לגנט ניצחון דרמטי במשחק החוץ. קני סייף לא שותף. השתיים ייפגשו בגומלין בתחילת פברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully