וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: אליצור חולון הפסידה 78:69 לבנות הרצליה

במשחק המרכזי של המחזור ה-15, האורחת יצאה עם הניצחון. מכבי רמת חן/בליך המשיכה לנצח והביסה 49:83 את אס"א ירושלים. מכבי אשדוד - הפועל ראשון לציון 79:90, רמת השרון - הפועל פתח תקוה 75:92

אטוניה נינג'פה שחקנית אליצור חולון מול ליעד סואץ קרני שחקנית בנות הרצליה. עודד קרני, באדיבות מנהלת הליגה, מערכת וואלה! NEWS
בנות הרצליה יצאו עם הניצחון. סואץ קרני, משמאל מול נינג'פה/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני, באדיבות מנהלת הליגה

המחזור ה-15 שפתח את הסיבוב השלישי בליגת העל לנשים נערך הערב (שני). במשחק המרכזי, ניצחו בנות הרצליה את אליצור חולון 69:78, במשחק שסיפק שתי מחציות שונות לחלוטין. קישה המפטון סיימה עם דאבל-דאבל והוליכה את הרצליה עם 21 נקודות ו-11 ריבאונדים. 29 נקודות של ג'מירה פאולקנר לא עזרו לחולון.

מוליכת הטבלה מכבי רמת חן/בליך, לא התקשתה בביתה מול אס"א ירושלים והשיגה ניצחון מספר 14 בליגה אחרי שגברה עליה 49:83, כשהירושלמיות קלעות חמש נקודות בלבד ברבע השלישי. רבקה גרדנר בלטה עם 25 נק' והורידה שבעה כדורים חוזרים.

מכבי אשדוד המשיכה את היכולת הטובה שלה עם ניצחון שישי ברציפות, הפעם עם 79:90 מול הפועל ראשון לציון. ארבע שחקניות של המארחת קלעו בספרות כפולות. טיאה פרסלי וקטיה לויצקי סיימו עם 18 נקודות כל אחת, תריסה פלאיסנס קלעה 14. במשחק נוסף: כדורסל רמת השרון – הפועל פתח תקוה 75:92.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully