וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המספרים המרשימים של שוערי הפרמייר ליג

על פי בדיקה של אינדקס הנתונים של EA SPORTS, שוערי הליגה האנגלית מספקים תוצאות טובות בכל מה שקשור לכמות ההצלות ושמירה על שער נקי. מי השוער הכי עסוק, ומי הטוב בליגה?

one

בווידאוף תקציר התיקו בין ארסנל לסטוק סיטי

לדעת לא מעט אנשים, הפרמייר ליג היא הליגה הטובה בעולם, בה משחקים שחקנים מהטופ העולמי. על פי אינדקס הנתונים שהתפרסמו על ידי EA SPORTS Player Performance, השוערים בליגה הזאת מספקים מספרים מרשימים בכל מה שקשור להצלות, ממוצע ספיגת שערים למשחק ושמירה על שער נקי.

פטר צ'ך שוער ארסנל. רויטרס
בין השוערים עם מספר ההצלות הגבוה ביותר. צ'ך/רויטרס

מבחינת הצלות, שוער סטוק סיטי, ג'ק באטלנד עומד בראש הטבלה עם 80 כאלה, כשאחריו ברשימה ניתן למצוא את דווקא את שוערה של המוליכה ארסנל, פטר צ'ך עם 75. גם לטים הווארד יש 75, כשקוסטל פנטילימון, שוער סנדרלנד שנמצאת במקום ה-19, יש 71. באטלנד מחזיק גם בממוצע העצירות פר שער שהוא סופג הטוב ביותר, עם 3.63. גם כאן, פטר צ'ך שני עם 3.57, ואדריאן מווסטהאם שלישי עם 3.22.

כשמסתכלים על השוערים העסוקים ביותר, ניתן למצוא שוב את קוסטל פנטילימון, שוערה החדש של ווטפורד, עם ממוצע של הצלה כל 21.5 דקות. אדריאן שני עם 24.1 וגם כאן אפשר למצוא במקום גבוה את ג'ק באטלנד, עם 24.7. השוערים של צ'לסי, טיבו קורטואה ואסמיר בגוביץ', הם מהשוערים הפחות עסוקים,כשהבלגי עם ממוצע של הצלה כל 28.8 דקות והבוסני עם 27.7 בעניין השערים הנקיים, באטלנד נמצא רק במקום הרביעי עם שמירה על שער נקי ב-40.9 אחוז מהמשחקים שלו. מי שמוביל את הרשימה הוא ג'ו הארט ששומר על רשת נקייה ב-50 אחוזים מהמשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully