וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט שוחח עם ג'ורדי קרויף, ביקש לעזוב את מכבי תל אביב

21.1.2016 / 19:58

כפי שפרסמנו עוד בספטמבר, הקשר לא מרוצה ממעמדו ועשוי לעבור לקבוצה אחרת עוד בחלון ההעברות הנוכחי. המנהל הספורטיבי מעוניין שיישאר, ורמוט מתכוון לחכות להתפתחויות בשבועיים הקרובים ורק אז לקבל החלטה

יוסי ציפקיס

קשר מכבי תל אביב, גילי ורמוט, לא מרוצה ממעמדו בקבוצה. היום (חמישי) שוחח ורמוט עם המנהל הספורטיבי של הצהובים, ג'ורדי קרויף, וביקש ממנו לעזוב את הקבוצה בשל הדקות המועטות להן הוא זוכה. קרויף מחזיק מאוד מוורמוט, וטען בפניו כי במועדון מעוניינים שיישאר בכל זאת.

כזכור, כפי שפרסמנו, בספטמבר האחרון קרה סיפור דומה. ורמוט לא הרגיש שייך, פנה לג'ורדי וביקש לעזוב. הקשר דיבר בחופשיות על כך שהוא לא מרגיש חלק מההעפלה לליגת האלופות, וכבר אז הביע את חוסר שביעות רצונו מהמצב.

בכל מקרה, הקשר יחכה להתפתחויות בשבועיים הקרובים, כשכמה אופציות עומדות בפניו. כל קבוצה גדולה בישראל באה בחשבון. אחת האופציות היא מכבי חיפה, שצריכה להחליט האם האם היא מוכנה להיפרד מסכום כסף גבוה בעבור הגעתו של ורמוט. בנוגע להפועל תל אביב, הסיכויים שיגיע לא גבוהים. בנוסף, ישנה אפשרות שיישאר בקבוצה אם בתקופה הקרובה יזכה לקרדיט גדול יותר ממאמנו פטר בוס, שאמר כי הוא זוכר את ורמוט מהתקופה שבה שיחק בליגה ההולנדית.

שחקן מכבי תל אביב גילי ורמוט. קובי אליהו
לא מרוצה. ורמוט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully