וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חביב אוחיון הרשים, ווטפורד צפויה לנסות להעבירו באופן מיידי

21.1.2016 / 20:05

השוער בן ה-17.5 סיים שלושה ימי התרשמות בקבוצת הפרמיירליג, שקיבלה המלצה מיוקאנוביץ' ועשויה להיכנס למו"מ עם מכבי תל אביב. הצהובים ידרשו 1.5 מיליון יורו ו-25 אחוז ממכירה עתידית

יוסי ציפקיס

חביב אוחיון סיים הערב (חמישי) שלושה ימי התרשמות מוצלחים מאוד בוווטפורד והמועדון האנגלי צפוי להיכנס למו"מ מול מכבי תל אביב על רכישתו כבר בחלון ההעברות הנוכחי. האנגלים לא מתכוונים לדחות את המעבר לקיץ ואחרי שצפו בשוער הצעיר במשך שלושה ימים, הם צפויים לפנות למכבי כבר עתה.

במכבי תל אביב מבינים שהשוער בן ה-17 וחצי הרשים בימים בהם שהה בלונדון. שלשום, אוחיון נכנס כמחליף במחצית במשחק אימון של הקבוצה עד גיל 21, בו ניצחה ווטפורד 2:3 את הקבוצה עד גיל 21 של רדינג. אגב, באתר של ווטפורד כונה אוחיון "נבחן" ושמו כלל לא צוין. גורם במועדון האנגלי גם שוחח עם סלאבישה יוקאנוביץ' שאימן את ווטפורד בעונה שעברה ומכיר היטב את אוחיון. הסרבי המליץ בחום על אוחיון ואמר כי לטעמו מדובר בשוער עם עתיד מבטיח.

הצעה רשמית מווטפורד כאמור עוד לא הגיעה, אבל במכבי כבר החליטו מה הם יבקשו עבורו. לדברי גורם במועדון אין שום סיבה שמכבי לא תבקש עבור אוחיון סכום דומה לזה שהיא שילמה על פרדראג ראיקוביץ'. כזכור, הסרבי הצעיר נרכש בשלושה מיליון יורו, והאלופה הישראלית תבקש עבור אוחיון 2.5 מיליון יורו.

יחד עם זאת, ההעדפה במכבי היא למכור את אוחיון בסכום נמוך יותר, אבל להשאיר לה אחוזים ממכירה עתידית שלו. במכבי בטוחים כי השוער יימכר בעתיד בסכום הרבה יותר גבוה, ו-ווטפורד לא תהיה התחנה האחרונה שלו. במועדון מדברים על מתווה של 1.5 מיליון יורו דמי מכירה, בתוספת ל-25 אחוזים ממכירה עתידית. זו כאמור העסקה אליה ישאפו בקבוצה, אם האנגלים אכן ירצו לסגור את הדיל כבר עכשיו.

חביב אוחיון שוער מכבי תל אביב. מגד גוזני
המעבר הגדול בדרך? אוחיון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully