וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה ב': שחקן ליגת העל לשעבר הורחק משני משחקים בעקבות דו"ח שיפוט חמור

גיא טוביאק, ששיחק בעבר בהפועל רמת השרון ומשחק כיום בהפועל נחלת יהודה/ראשון לציון, צוין בדו"ח השופט כמי שהחל מהומה במשחק נגד בית"ר רמת גן. בנוסף להרחקה, קבוצתו נקנסה ב-1,500 שקל

ידין זריס שחקן מכבי הרצליה מעל גיא טוביאק שחקן עירוני רמת השרון. נמרוד סונדרס
הורחק לשני משחקים אחרי שזרק כסא על שחקנים. טוביאק/נמרוד סונדרס

האלימות בליגות הנמוכות בישראל היא לא דבר חדש, והפעם, שחקן ליגת העל לשעבר, גיא טוביאק, מעורב בתקרית במשחק בין בית"ר רמת גן להפועל נחלת יהודה/ראשון לציון משבוע שעבר, שהסתיים בניצחון של האורחת 0:3.

בדו"ח השופט נכתב: "עם שריקת הסיום, אירעו מספר מקרים. הראשון היה תקרית, מספר 11 של נחלת יהודה רוני אוחנה ושחקן נוסף של הקבוצה אילן אוהב החלו בעימות שכלל חבטות, בעיטות, דחיפות ואגרופים. כשהמהומה נרגעה הודעתי כי שני השחקנים מורחקים. את המהומה החל בכלל שחקן נחלת יהודה/ראשון לציון גיא טוביאק, שישב על ספסל הקבוצה ושמו נכלל ברשימת ממלאי התפקידים. השחקן החל את המהומה בכך שהחל לגדף ולקלל ואף זרק כסא על שחקני קבוצתו".

השופט הוסיף: "כאשר השחקן היה ליד חדרי ההלבשה של קבוצתו ניגשתי אל חברי הנהלת נחלת יהודה כדי לברר את שמו והם אמרו לנו: "זה אוהד שפרץ למגרש, אין לו קשר אלינו". שופטי העזר טענו כי השחקן היה בוודאות על ספסלה של הקבוצה אך הם הכחישו ונאמר שמדובר באוהד בשם משה זכריה. לטענת צוות השיפוט, אנשי ההנהלה שיקרו לשופט. "כאשר רוב האנשים עזבו את המגרש ניגש אחד מאנשי נחלת יהודה/ראשון לציון בשקט וסיפר לנו את שמו של המתסיס וזורק הכיסא בעילום שם, ואכן זה היה גיא טוביאק", אמרו.

השופטים זיהו את השחקן דרך תמונתו באתר ההתאחדות, ובעקבות האירועים הורחק אתמול טוביאק בבית הדין משני משחקים בפועל. נחלת יהודה נקנסה ב-1,500 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully