וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמישיות לאולסטאר: קובי ולאונרד בפנים, דריימונד גרין בחוץ

את המערב יוביל כוכב הלייקרס הפורש, שזכה להכי הרבה קולות אי פעם, כשגם כוכב סן אנטוניו השתחל לחמישייה ברגע האחרון. פאצ'וליה קיבל יותר קולות מגרין, לאורי נכנס לחמישייה של המזרח

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, עם קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס. AP
שיתוף פעולה מסקרן. קובי וקרי/AP

אחרי תהליך בחירה שנמשך לאורך למעלה מחודש, פורסמו הלילה (בין חמישי לשישי) החמישיות הפותחות של המזרח והמערב למשחק האולסטאר. מפגש הכוכבים ייערך השנה ב-14 בפברואר בטורונטו.

את חמישיית המערב יוביל כצפוי הכוכב הפורש של לוס אנג'לס לייקרס, קובי בריאנט, שזכה להכי הרבה קולות מבין כל שחקני הליגה וסיים בפער גדול מעל האחרים, עם לא פחות מ-1.9 מיליון קולות. למעשה, בריאנט שבר את שיא הקולות שאי פעם הוענקו לשחקן כלשהו בבחירה לדראפט.

את חמישיית המערב ישלימו קווין דוראנט (אוקלהומה סיטי) קוואי לאונרד (סן אנטוניו), ה-MVP סטפן קרי (גולדן סטייט) וראסל ווסטברוק (אוקלהומה סיטי). דריימונד גרין נותר באופן מפתיע משהו מחוץ לחמישייה, כשזאזא פאצ'וליה, שזכה לתמיכה מאסיבית ממולדתו גאורגיה, מקבל יותר קולות ממנו. למעשה, הסנטר של דאלאס היה רחוק רק 14 אלף הצבעות מהחמישייה במערב.

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס עם דווין וייד שחקן מיאמי היט. GettyImages
לברון ו-וייד ישתפו פעולה/GettyImages

במזרח, מי שיחזרו לשתף פעולה הם החברים הטובים לברון ג'יימס ודוויין וייד. קינג ג'יימס, כוכבה של קליבלנד, זכה להכי הרבה קולות מבין שחקני המזרח והוביל את רשימת שחקני הפנים ואילו שחקן מיאמי הוביל את הגארדים. לצד השניים הללו, יפתחו בחמישיית המזרח גם פול ג'ורג' (אינדיאנה) וכרמלו אנתוני (ניו יורק), לאחר שאנתוני הקדים על קו הסיום את אנדרה דראמונד ובנוסף, קייל לאורי מטורונטו בתור השחקן הנוסף.

אגב, המאמנים למשחק האולסטאר ייקבעו לפי הקבוצות שיובילו את החטיבות בסיום החודש הנוכחי, כך שאם קליבלנד תשמור על מקומה בפסגת המזרח, דיוויד בלאט יזכה לנהל את המשחק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

החמישיות

מערב: סטפן קרי (גולדן סטייט), קובי בריאנט (לוס אנג'לס לייקרס), ראסל ווסטברוק (אוקלהומה סיטי ת'אנדר), קוואי לאונרד (סן אנטוניו ספרס), קווין דוראנט (אוקלהומה סיטי ת'אנדר)

מזרח: לברון ג'יימס (קליבלנד), פול ג'ורג' (אינדיאנה), כרמלו אנתוני (ניו יורק), קייל לאורי (טורונטו), דווין וייד (מיאמי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully