וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפודיום מארח את דוד ליפשיץ: פרק שני בפודקאסט של וואלה! ספורט

אורן יוסיפוביץ וניצן ליבנה מציגים: הפודיום, הפודקאסט החדש של וואלה! ספורט. באולפן: הכותב הראשי של ארץ נהדרת, שחושף את הקשר לאחים מכנס ולדייויד בלאט, משחזר את סופ"ש הפיגועים בפריז, ומי העיתונאי הישראלי שהחליף עצות אופנה עם ז'וזה מוריניו?

מערכת וואלה!

אנשי וואלה! ספורט, אורן יוסיפוביץ וניצן ליבנה, גאים להציג: "הפודיום", גרסת הפודקאסט. לפניכם הפרק השני, לו תוכלו להאזין כאן, באפליקציות הייעודיות (סאונד-קלאוד, אנדרואיד ואייטונס). כבר לא צריך לחכות לשש בערב ולא חייבים להיות באוטו. הכול מגיע אליכם – למחשב ו/או לנייד.

בפרק השני של "הפודיום" דוד ליפשיץ, הכותב הראשי של ארץ נהדרת, הגיע לאולפן. על מה דיברנו?

דוד מגלה מדוע באמת הגיע להתארח (01:20), בודקים את הקשר בין הבכורה של גוטמן למשחקי הכס (3:00), מתכוננים לקאמבק של ארץ נהדרת עם סודות מחדר ההלבשה (07:50), מנתחים את קליפ ההגנה של עוביידה חטאב (13:10), יוסיפון חושף את הסיפור על העיתונאי הישראלי שקיבל עצות אופנה מז'וזה מוריניו (16:05), ליפשיץ עם עדות מהפיגועים הנוראיים בפריז (21:30), מקבלים את פניו של מנחם קורצקי לנתניה (26:30), סוגרים חשבון עם אנשי ארץ נהדרת (30:45), נושאים תפילה למען איתי שכטר (37:30), מוחאים כפיים למירי רגב (41:20), מתאוששים מהתבוסה של קליבלנד לגולדן סטייט (48:50) ודוד חושף את הקשר המפתיע שלו לדייויד בלאט (54:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully