וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: אדריאן הורדוביי יחל להיבחן בקבוצה, נבו מזרחי חתם

21.1.2016 / 15:57

הקשר הרומני שנחשב לשחקן חופשי והרשים כשנבחן גם בבני סכנין, בחר שלא לחכות להחלטת יוסי אבוקסיס ולנסות להיבחן דווקא בקבוצה של שרון מימר. אם ירשים, צפוי להצטרף. נבו מזרחי חתם

one

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל כפר סבא על הפועל תל אביב

החלוץ הרומני אדריאן הורדוביי צפוי להמשיך להתחיל בהתרשמות בהפועל כפר סבא. הורדוביי, שערך כמה ימי התרשמות בבני סכנין, מאוד הרשים את הצוות המקצועי, אך אתמול בשיחה שנערכה בינו לבין הצוות, הבהיר המאמן יוסי אבוקסיס שהוא מעוניין להמשיך לבחון אותו עוד כמה ימים בייחוד לאור אי הבהירות שקיימת כיום במועדון לגבי המשך דרכם של כמה זרים. הורדוביי, לאחר התייעצות עם נציגיו, החליט שלא להמתין לסכנין ויחל להיבחן בקבוצה של שרון מימר, כשאם ירשים הוא עשוי לחתום בקבוצה.

מי שחתם באופן רשמי, הוא החלוץ נבו מזרחי שמגיע ממכבי נתניה. הוא שחיק בעבר במ.ס אשדוד, בני לוד והפועל ירושלים. במשחק בין כפר סבא לנתניה ביום שבת הוא כבר עשוי להיות בסגל.

שרון מימר מאמן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
מקווה שהזר שמגיע מסכנין ירשים אותו. מימר/קובי אליהו

בסביבתו של הרומני החמיאו מאוד לאבוקסיס ולכנות שלו אך החליטו להמשיך הלאה, כשכעת מקווים שבכפר סבא יהיו שבעי רצון מהיכולת שלו ויחתימו אותו בקבוצה. "הוא נראה שחקן מאוד אינטילגנטי", אמר שחקן בסכנין. כזה שיכול לתרום לקבוצות מהסוג שלנו או של כפר סבא".

הורדוביי בן ה-25 שיחק בקבוצת בקאו מהליגה השנייה ברומניה וכבש שישה שערים בכל המסגרות בחצי העונה שחלפה והוא מגיע כשחקן חופשי. אגב מלבד חלוץ שפיץ הרומני יכול לשחק גם בעמדת הקשר מתחת לחלוץ וכן בכנף הימנית של ההתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully