וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מגן גנאי יגיע להתרשמות, חלאיילה ופאס בספק לשבת

דייויד אדי יתאמן עם הקבוצה ואם יהיה בכושר סביר הוא יוחתם לעונה וחצי. הקשר והבלם נטשו את אימון הקבוצה ובספק להפועל ת"א. אבוקסיס מוכן למפגש עם גוטמו: "זה לא סוד שאנחנו חברים"

one

המגן הגנאי דייויד אדי צפוי לנחות בארץ בשבת ולהתחיל בהתרשמות בשבוע הבא בבני סכנין. הגנאי, עמו הייתה מחלוקת על אורך החוזה ועל העובדה שמאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס רצה לראות אותו מקרוב, החליט בסופו של דבר להעתר לדרישה זו ויגיע לארץ, כשבשבוע הבא בקבוצה יבחנו האם הוא בכושר סביר ואם כן יחתימו אותו לעונה וחצי.

לפי גורמים בהנהלת סכנין, השחקן ככל הנראה צפוי לדרוש תג מחיר לשחרורו בסוף העונה. בינתיים בקבוצה הנחיתו קשר אחורי ומגן שמאלי ברזילאים למבחנים כשנראה שהקשר האחורי ישוחרר בקרוב ואילו המגן השמאלי ימשיך להיבחן במקביל לאדי.

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן לצד עוזרו יוסי אבוקסיס. יוסי ציפקיס
בשבת הם נפגשים, הפעם משני צדי המתרס. גוטמן ואבוקסיס/יוסי ציפקיס

עוד לפני הרכש, בקבוצה המשיכו היום את ההכנות למשחק מול הפועל תל אביב כאשר חאלד חלאיילה ואברהם פאס נטשו את אימון בני סכנין היום והם בספק למשחק מול הפועל תל אביב. פאס סובל מכאבים בברך, זכר לפגיעה במשחק מול בית"ר ירושלים, כשחלאיילה סובל ממתיחה בשריר כששניהם ונטשו את האימון כאשר לפחות לפי התרגול היום, אם פאס לא ישחק עלא אבו סלאח צפוי לתפוס את מקומו לצידו של איציק כהן בהרכב, בעוד סגס תאמבי הצעיר צפוי להיכנס להרכב במקומו של חלאיילה לצידו של אלדר חסאנוביץ' בקישור האחורי ודיוגו קאצ'ובה צפוי לרדת לספסל.

יוסי אבוקסיס דיבר אחרי האימון היום גם על הפיקנטריה שבמפגש מול אלי גוטמן: "אם היית אומר לי לפני חודש שאני אאמן נגד אלי לא הייתי מאמין. זה לא סוד שאנחנו חברים טובים אבל בשבת הכל בצד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully