וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע: "מקווה להשיג את המטרה שלי - להגיע לטופ 50 בעולם"

הטניסאי הישראלי חגג את הניצחון על ורדסקו: "הרבה ישראלים באו לתמוך בי ולא רציתי לאכזב אותם, דבקתי בטקטיקה שלי וזה עבד". על קוזנצוב היריב הבא: "הוא שחקן טוב, יהיה קשה מולו"

דודי סלע חגג הבוקר (חמישי) הישג מצוין באליפות אוסטרליה עם ניצחון נהדר 6:4, 3:6, 3:6, 6:7 על פרננדו ורדסקו, ועלה לסיבוב השלישי בגרנד סלאם הראשון של השנה. הטניסאי הישראלי המדורג 87 שיחזר את הישגו מאשתקד במלבורן כשהעפיל ל-32 האחרונים בטורניר היוקרתי, וכעת ינסה להמשיך הלאה כשיפגוש בשלב הבא את אנדריי קוזנצוב המדורג 74 בעולם.

דודי סלע טניסאי ישראלי חוגג. AP
הישג גדול. דודי סלע/AP

סלע אמר אחרי המשחק: "אני מאוד שמח, עליתי לסיבוב השלישי בשנה שעברה והרבה יהודים באו לתמוך בי ולא רציתי לאכזב אותם. אני מצפה כבר למשחק הבא ומקווה להצליח בו יותר מבשנה שעברה. הרגשתי את התמיכה של הישראלים ביציעים והם עזרו לי מאוד היום".

על החזרה מפיגור בתחילת המשחק: "זה היה מאוד קשה לחזור, אתה חושב על הרבה דברים בראש. היריב שלי שיחק טוב ועוברות לך הרבה מחשבות, אבל אהבתי את הטקטיקה שהשתמשתי בה. המשכתי לשחק בטקטיקה שלי וזה עבד".

על כך שהוא עלה לסיבוב השלישי שנה שנייה ברציפות: "אני במקום ה-87 בעולם עכשיו ואני רוצה לחזור לטופ 50 וזה חשוב מאוד בשבילי להתחיל טוב את העונה. אני מקווה להמשיך ככה ולהשיג את המטרה שלי - להגיע לטופ 50".

סלע היה מבודח בראיון שערך לאתר ה-ATP והציג את כל ההודעות שקיבל למכשיר הפלאפון שלו אחרי ההישג. על היריב הבא: "אני מכיר את קוזנצוב מאליפות ארה"ב. הוא שחקן טוב מאוד וזה יהיה משחק קשה מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully