וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: רם שטראוס הצטרף, מאוריסיו יושאל לאשדוד, פינאס בהפועל ר"ג

השוער שרשם רק שש דקות העונה במדי הפועל תל אביב, יצטרף לקבוצה של חסארמה. הברזילאי יעבור לקבוצה מהליגה הלאומית, הזר המוקפא יעבור לאורדונים. גדיר יגיע רק אם ישוחרר בחינם מלוקרן

one

בקרית שמונה מחפשים שוער נוסף לסגל בשל חוסר הוודאות לגבי גיא חיימוב הפצוע, ומי שיצטרף לקבוצה וצפוי לחתום בהמשך היום הוא רם שטראוס, שוערה המחליף של הפועל תל אביב. שטראוס שיחק העונה שש דקות בלבד במדים האדומים מול בני סכנין, עד שהורחק ולא חזר יותר לשער האדומים. על פי הערכה של הצוות הרפואי, חיימוב עשוי לחזור בעוד שבועיים או שלושה, אך ייתכן שייעדר גם תקופה ארוכה יותר. לכן, בקרית שמונה החליטו לצרף שוער נוסף שישמש כגיבוי למהדי זועבי.

בתוך כך, חלוצה הברזילאי של עירוני קרית שמונה, מאוריסיו, יושאל למ.ס אשדוד, כך סיכמו ראשי שני המועדונים. הברזילאי שהגיע כהשקעה לטווח ארוך, ישחק עד תום העונה בקבוצה מצמרת הליגה הלאומית, כשבתחילת העונה הבאה יוחלט בקרית שמונה האם להחזיר אותו לסגל הקבוצה או להשאילו לעונה נוספת.

ויאם עמאשה בני סכנין מול רם שטראוס הפועל תל אביב. קובי אליהו
שיחק שש דקות בלבד בהפועל תל אביב. רם שטראוס מכשיל את עמאשה ומורחק/קובי אליהו

בשבועות האחרונים מוחמד גדיר הוצע לקבוצה, אבל גורמים בסביבתו טוענים כי בקרית שמונה הבהירו שיגיע רק אם ישוחרר בחינם מלוקרן, דבר שבשלב זה הקבוצה הבלגית לא מוכנה לעשות.

שחקן נוסף שעוזב את הקבוצה הוא טובארנו פינאס, שמוקפא מתחילת העונה. המגן יצטרף להפועל רמת גן מהלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully