וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: טעות בכתובת של צ'ך, אימון זיקוקים ופדיחה של פאוור ריינג'ר

אדידס שלחה את הכפפות החדשות של השוער לצ'לסי, מתאגרף ביצע אימון התחמקות מסוכן וג'ייסון דייויד פרנק, הלא הוא הפאוור ריינג'ר הלבן, מנסה לקבל קרב ב-UFC, אך נכשל. וגם: המחווה המרגשת לשחקן שהתייתם והשוער שהביך את עצמו ורונדה ראוזי מתכוננת בדרכה ל-SNL

אדריאן הרבשטיין

בווידאו: הכל שטויות

18:00: רונדה ראוזי מתכוננת לפרק אותו תגיש ב"סאטרדיי נייט לייב" עם תרגיל עוצמתי על אחד המנחים

16:41: שחקן זניט לשעבר נשפט ל-10 שנים בכלא אחרי שהואשם בהריגת אשתו

ולדימיר דולגופולוב, שחקן זניט סנט פטרסבורג ודינמו מוסקבה בשנות ה-80, נשפט ל-10 שנים בכלא אחרי שבית המשפט מצא אותו אשם בהכאת אשתו למוות. דוגלופולוב נעצר ב-2014, כשבהתחלה טען שהפצעים של אשתו נגרמו כתוצאה מנפילה. השוטרים לא התרשמו, עצרו אותו, והיום הוא קיבל את עונשו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

15:28: האפליקציה 'Sports Stadium' תשדר משחקים ותאפשר להגיב עליהם תוך כדי

פייסבוק נכנסת לתחום הספורט, וכדי להנגיש את עצמה יותר לקהל, יצרה פונקציה חדשה שנקראית 'Sports Stadium', המאפשרת למשתמשים לצפות במשחקי כדורגל בשידור ישיר. בוסף, היא מאפשרת גם להגיב על האירועים ולשוחח עם משתמשים אחרים תוך כדי. כמו כן, היא מציעה עדכוני חדשות על ספורט, טורי פרשנות ובדיקת סטטיסטיקה.

12:31: הפדיחה של הפאוור ריינג'ר הלבן

ג'ייסון דייויד פרנק, שחקן בעברו בתוכנית הילדים הפופולארית ולוחם MMA כושל בהווה, רוצה מאוד לקבל קרב ב-UFC. הוא העלה לאחרונה וידאו בו הוא רוכב על רחפן ומבצע תרגילים עם נונצ'אקות. הווידאו הזה לא נגמר טוב עבורו. בהשוואה, מוצג הווידאו של מייק טייסון, שכשל לאחרונה עם רחפן גם הוא.

11:45: הנתונים של ג'ימי באטלר

ב-NBA פרסמו נתונים מרתקים על ריצה במהלך משחק. המנצח: ג'ימי באטלר עם 2.75 מייל במשחק, שהם כמעט 4.5 קילומטר. בכדורסל. יש שחקני כדורגל שכדאי שילמדו ממנו.

ג'ימי באטלר שחקן שיקגו מול שחקני גולדן סטייט. AP
לא מפסיק לרוץ. באטלר/AP

11:22: המחווה של קולורדו סטייט

שחקן מכללת קולורדו סטייט עמנואל אומוגבו, איבד השבוע את משפחתו בשריפה נוראית בבית המשפחה במרילנד. גם אחותו של השחקן ושתי בנותיה נספו בתאונה והמכללה, במהלך בזק, אספה עבורו תרומות והעבירה לחשבונו 30 אלף דולר. כמובן שעל פי חוקי המכללות אסור למכללה להעביר סכום כסף לשחקן, אך במקרה הזה, נראה שב-NCAA לא יעשו בעיות.

תגובתו של אומוגבו אחרי המשחק של קבוצתו הלילה

10:34: הפדיחה של אדידס

פטר צ'ך עבר העונה לארסנל ואף מוליך אותה לראש טבלת הפרמיירליג. אדידס, הספונסרית שלו, כנראה שכחה שהוא ביצע מעבר ענק ושלחה את הכפפות החדשות שלו למתחם האימונים של צ'לסי.

פטר צ'ך שוער ארסנל. רויטרס
פדיחה. צ'ך/רויטרס

9:59: אימון איגרוף משוגע.... בעזרת זיקוקים

9:21: שער מביך של שוער בערב הסעודית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully