וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "בפעם הראשונה בקריירה, אני מעדיף להיות מתחת לרדאר"

קליבלנד אמנם ניצחה 78:91 את ברוקלין, אך ההפסד לווריירס עדיין יושב בראש של הכוכב: "צריכים להשתפר". בלאט: "רציתי את הרצון בעיני השחקנים". הפרשנים מעודדים: "הטריו נתן את הטון". וגם דיווח מפתיע: "קאזינס עשוי להגיע לקאבס"

אימג'בנק GettyImages

קליבלנד קאבלירס הצליחה להתאושש הלילה (בין רביעי לחמישי) מההפסד המביך לגולדן סטייט כשגברה 78:91 על אחת הקבוצות הגרועות בליגה, ברוקלין נטס. הגרלת המשחקים האירה פנים לדייויד בלאט, שקיבל משחק נהדר להתאושש בו. הטריו נראה נהדר, ההגנה עבהה וקליבלנד תנסה ליישם את הדברים הללו גם הלילה מול הקליפרס.

במקביל, הדיבורים על טריידים סביב הקאבס שוב עובדים שעות נוספות. השמועה האחרונה מדברת על כך שהג'נרל מנג'ר של קליבלנד, מנסה לעבוד על טרייד שינחית את כוכב סקרמנטו, דמרקוס קאזינס, אצל הקאבס. המועמד העיקרי לעזיבה הוא כמובן קווין לאב, שמספק עונה בינונית מאוד ומתקשה לשחק עם לברון ג'יימס וקיירי אירווינג. על פי השמועות, גם טימופיי מוזגוב עשוי להצטרף ללאב בסקרמנטו של עומרי כספי, מה שישלח את קוסטה קופוס לקאבס בתור גיבוי לקאזינס. בקליבלנד מדווחים שבקליבלנד מדברים גם עם בוסטון כדי לנסות ליצור אופציה של טרייד משולש שיכלול גם בחירות דראפט שיזוזו בין הקבוצות.

דימרקוס קאזינס שחקן סקרמנטו. AP
בדרך לקאבס? קאזינס/AP

המספרים

* קליבלנד במאזן 1:11 מול קבוצות מהבית האטלנטי.

* קליבלנד השיגה ניצחון שני בלבד על ברוקלין בברקליס סנטר בשבעה משחקים.

* קווין לאב היה רחוק ריבאונד אחד מהשיא העונתי שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קווין לאב שחקן קליבלנד. AP
התעורר מול הנטס. לאב/AP

הציטוטים

דיוויד בלאט התייחס למשחק: "החבר'ה שלנו ידעו שאנחנו חייבים לחזור למסלול, זה כואב ליפול, אך זה מביש לא לחזור מנפילה כזו. צריך לתת קרדיט לשחקנים שידעו שאנחנו צריכים לנצח את המשחק הזה. לקחנו את המשחק ברצינות וטיפלנו בעניינים כמו שצריך. אני שמח שקווין לאב חזר לעצמו במשחק הזה. זה משחק מהסוג שהוא נתן בתחילת העונה ואני שמח מאיך שהוא שיחק".

"ראיתי את הרצון בעיניים של השחקנים. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולהתקדם ממשחק למשחק. ניצחנו חמישה משחקים משישה משחקים לאחרונה, אנשים שכחו מזה בגלל ההפסד לווריירס. ניצחנו משחקים קשים במערב ועשינו תוצאות יפות. שמרנו יפה בהגנה וזה יצר דאנקים של לברון שכיף מאוד לראות".

לברון ג'יימס אמר: "באנו בהרגשה שאנחנו צריכים להשתפר ואני מרגיש שעשינו את זה הלילה. היינו אגרסיביים בהגנה וזה איפשר לנו להשיג סלים קלים. היינו טובים מהתחלה וזה עזר לנו לבנות יתרון גדול. דלבדובה עושה עבודה יפה, הוא עובד קשה והמאמן נותן לו את המושכות כשהחמישייה השנייה משחקת והוא שחקן טוב מאוד לקבוצה".

"קווין לאב היה אגרסיבי, הוא קלע כמה זריקות טובות והיה טוב מאוד הערב. ביצענו את תוכנית המשחק שלנו בצורה מושלמת. אנחנו עוד צריכים להשתפר, אבל אנחנו קבוצה טובה שתעשה את זה ותשפר את עצמה. אני מעדיף שאנחנו נהיה מתחת לרדאר, אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו ולהוכיח לעצמנו שאנחנו משתפרים. בפעם הראשונה בקריירה אני מעדיף לא להיות באור הזרקורים. אני לא שם לב לשיאים אם לא אומרים לי, פשוט חשוב לי לנצח ואני מנסה להעביר את זה לחבר'ה האחרים בקבוצה".

קווין לאב סיכם: "עשינו עבודה נהדרת, תקפנו אותם מהתחלה ועשינו ניצחון חשוב. אני, לברון וקיירי דוחפים את הקבוצה, הובלנו את הדרך באימון הבוקר ובמשחק הזה וזה חשוב. הרגשתי טוב היום בריבאונד ובקליעה שלי".

דייויד בלאט, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
פתיחה חזקה. בלאט/GettyImages

מה אומרים הפרשנים

כריס פידור מ-Clevaland.com: "קליבלנד רגילה להתחיל משחקים בצורה איטית העונה. היו פעמים שהיא חפרה לעצמה בור ולא תמיד יצאה ממנו. דיוויד בלאט אמר שהוא התייחס לנושא אחרי המשחק מול הווריירס והפעם ראינו משהו שונה. במשחק הראשון אחרי התבוסה המשפילה, הטריו לקח את המושכות והוביל את הקבוצה, זה היה חשוב לקאבס. ברוקלין חלשה מאוד מבחינה התקפית ואין טעם להיות מאושרים אחרי המשחק הזה, אך היה חשוב לקאבס לחזור ולתת תצוגה הגנתית כמו שהם נתנו".

מארלה רידנאור מ-Ohio.com: "נראה שההפסד לווריירס השפיע על כולם בקאבס. הטריו נתנו את הטון במשחק הזה, ההגנה השתפרה וגם בלאט יודע שאחרי המשחק ההוא, משהו היה צריך להשתנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully