וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה מצאה מאמן חדש: גיא צרפתי סיכם במועדון

21.1.2016 / 0:35

לאחר שמנחם קורצקי עזב לטובת מכבי נתניה, יעשה קשר העבר את הדרך ההפוכה ויתחיל לעבוד במוליכת הליגה הלאומית. צרפתי יחתום בהמשך היום, זאביק זלצר ישמש כיועץ המקצועי. עומר פרץ יהיה עוזרו

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי נתניה לבני יהודה

הפועל פתח תקוה מצאה מאמן חדש. בעוד מנחם קורצקי חתם היום (רביעי) במכבי נתניה, יעשה גיא צרפתי את הדרך ההפוכה, לאחר שסיכם בשורות מוליכת הליגה הלאומית. שחקן העבר צפוי להתחיל לעבוד בקבוצתו החדשה מחר, זאת לאחר שיו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון סגר עם הבעלים של הפועל פתח תקוה דורון גלנט את העסקה, כאשר צרפתי, שהיה עוזר המאמן בנתניה ואף הדריך את הקבוצה בשבועות האחרונים, התבשר כבר הערב שהפועל פתח תקוה בחרה בו מבין המועמדים שהיו לה על הפרק.

בנוסף, זאביק זלצר צפוי לשמש כיועץ המקצועי במועדון כשמי שיהיה עוזר המאמן של הקבוצה הוא עומר פרץ, שחקנה של מכבי נתניה בתחילת העונה. פרץ כבר השתתף בקורס מאמנים וינסה גם הוא לעזור למלאבסים לעלות ליגה.

צרפתי (36) שיחק במדי הפועל פתח תקוה בין השנים 2009 ו-2012, ואף ירד איתה לליגה הלאומית בסיום עונת 2011/2012. בקריירת המשחק שלו קדנציות גם במכבי תל אביב, מכבי נתניה, הפועל תל אביב, הפועל חיפה ומ.ס. אשדוד. לאחר שתלה את הנעליים שימש כעוזר מאמן באשדוד, ובתחילת העונה הנוכחית מונה לעוזרו של שלומי דורה במכבי נתניה. צרפתי נותר בתפקיד גם כאשר דורה הוחלף בראובן עטר ולאחר מכן החליף את עטר כשזה פוטר, אך כעת, כאמור, מגיעה תקופתו במועדון לסיומה.

גיא צרפתי שחקן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
ברוכים השבים. גיא צרפתי כשחקן בהפועל פתח תקוה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully