וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ליברפול עלתה בקלות, פלאנגן חזר אחרי 20 חודשים

המייטי רדז שוב הציגו הרכב משני, אך הביסו 0:3 את אקסטר במשחק החוזר וטיפסו לסיבוב הרביעי. המגן שב לאחר כמעט שנתיים של פציעה. טוטנהאם העיפה את לסטר עם 0:2 בחוץ

יונג מין סון שחקן טוטנהאם חוגג שער. GettyImages
שער נהדר ובישול יפה. יונג מין סון/GettyImages

הסיבוב השלישי בגביע האנגלי הגיע לסיומו הערב (רביעי) עם שני המשחקים החוזרים האחרונים. טוטנהאם ניצחה 0:2 בחוץ את לסטר ותתארח אצל קולצ'סטר. ליברפול הביסה 0:3 בבית את אקסטר מהליגה הרביעית בטיבה והיא תארח את ווסטהאם.

לסטר - טוטנהאם 2:0

בליגה, השועלים מקדימים את התרנגולים בחמש נקודות ושני מקומות. בגביע לעומת זאת, אחרי ה-2:2 הדרמטי בווייט הארט ליין במפגש הראשון, טוטנהאם חגגה בגומלין ותצא בעוד שבוע וחצי למשחק חוץ אצל קולצ'סטר מהליגה השלישית. גיבור המשחק היה יונג מין סון הקוריאני, שבדקה ה-39 הניף רגל מחוץ לרחבה וכמעט קרע את הרשת של קספר שמייכל עם פצצה לחיבורים. בדקה ה-66, הכובש הפך למבשל, כאשר הכניס כדור עומק מצוין לנאסר צ'אדלי, שהכפיל את התוצאה. לסטר, ששיחקה ללא ריאד מחרז, שלחה למגרש בדקה ה-74 את ג'יימי ורדי שזכה למנוחה, אבל גם הוא לא הצליח להושיע. לסטר תתרכז במאבקי הליגה, טוטנהאם עוד יכולה לחלום על הגביע.

ג'ון פלאנגן שחקן ליברפול. GettyImages
קאמבק מרגש. פלאנגן/GettyImages

ליברפול - אקסטר 0:3

במשחק הראשון מול היריבה הקטנטנה מהליגה הרביעית בטיבה, ליברפול עלתה עם הרכב משונה ומלא במחליפים וניצלה מהדחה מביכה. גם הפעם יורגן קלופ לא היסס לשלוח למגרש שלל צעירים אלמונים, אבל באנפילד זה כבר הלך קל יותר. בראד סמית', מי שהשווה לקראת סיום המשחק הראשון, ביצע דאבל פס מצוין עם כריסטיאן בנטקה בדקה העשירית והעביר רוחב לג'ו אלן, שכבש מקרוב. 16 דקות לסיום, שיי אוג'ו סובב כדור נהדר בשמאל לחיבורים הרחוקים וגם ז'ואאו קרלוס טישיירה הספיק למצוא את הרשת, באחד על אחד בדקה ה-82. אלא שהרגע הבאמת מרגש של המשחק הגיע בכלל בדקה ה-51, אז עלה למגרש ג'ון פלאנגן, שחזר לפעילות אחרי 20 חודשים בהם היה מושבת בגלל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully