וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "מצטער שהקהל מאוכזב, אבל זה קשה כשאין לך שחקנים"

20.1.2016 / 21:30

מאמן מכבי תל אביב סיפק תירוצים לאחר ההפסד הביתי לקאזאן: "אנחנו משחקים רק עם רכז אחד, אין לנו סגל מלא, אז ברור שההגנה תהיה פחות טובה. יש לחץ לרכש, אבל כרגע אין שחקן מתאים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב נחלה הערב (רביעי) את הפסדה הראשון ביורוקאפ, כשהציגה יכולת חלשה לעיני כ-8,000 צופים ביד אליהו והפסידה 92:82 לקאזאן והאקס קית' לנגפורד, שכיכב עם 30 נקודות. האוהדים הצהובים הגיבו בבוז בסיום המשחק, שהיה ההפסד השני של מכבי תל אביב השבוע, אחרי שנוצחה בליגה בידי מכבי אשדוד/באר טוביה.

בריאן רנדל נפצע במהלך הרבע השני, סבל ממתיחה בשריר הירך האחורי ולא חזר לשחק. בעקבות הפציעה הוא בספק לשבת. גם מצבו של יוגב אוחיון ממשיך להדאיג את הצוות המקצועי, שכן הוא עורך רק אימונים חלקיים.

גיא פניני מכבי תל אביב עם המאמן ז'אן טבק. ברני ארדוב
מצטער שהקבוצה לא עומדת בציפיות. ז'אן טבק/ברני ארדוב

המאמן ז'אן טבק סיפק בעיקר תירוצים בסיום: "כששחקנים משחקים כל כך הרבה דקות, ברור שההגנה תהיה פחות טובה. באופן כללי ההגנה שלנו פחות טובה בחודש האחרון. אנחנו משחקים רק עם רכז אחד למשך מרבית המשחק, אז אי אפשר לקרוא לזה סגל מלא. יכול להיות שהיינו יכולים להיראות יותר טובים בהגנה, אבל זה קשה כשאין לך שחקנים. הייתי מתוסכל מפתיחת המשחק, לא מהסיום. אני מצטער שהקהל מאוכזב, מצטער שהקבוצה לא עומדת בציפיות שלהם. אני מקווה שנוכל להשתפר כמה שיותר מהר".

במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן: "ברבע האחרון היתה לנו בעיה גדולה לעצור אותם, היינו כבר בבעיית עבירות וזה עלה לנו בריבאונד ולא הצלחנו להתמודד מולם. אנחנו לא יכולים להשתפר כשאנחנו מתאמנים בסגל חסר או ששחקנים לא מסיימים את האימונים. עבורי זה חלק יותר מתסכל מההפסדים עצמם. אני מקווה שנקבל את השחרור של גל מקל והוא יצטרף ואני מקווה ששחקנים יבריאו כדי שנוכל לתפקד ולהתקדם. יש לחץ גדול לנצח וכמובן גם לחץ לצרף שחקן, אבל אנחנו לא רוצים להעניש את עצמנו ולהוסיף שחקן שלא מתאים. כרגע אין שחקן מתאים".

האקס קית' לנגפורד, שלא התחשב במכבי תל אביב והיה כוכב הניצחון של קאזאן, הודה: "לא חושב שקלעתי 30 נקודות כששיחקתי פה. זה הרגיש טוב, לא רק בגלל הנקודות, אלא פשוט להיות פה, באווירה הזאת. זה היה מלהיב. מכבי התחילה מאוד אגרסיבית, אבל הגבנו היטב, וכשהיה נראה שהם יברחו, הצלחנו להגיב. לא התחלתי את המשחק טוב בכלל, אבל נכנסתי לעניינים במחצית השנייה וזה עזר לנו. אם נרצה לנצח את מכבי שוב, לא נוכל לספוג 82 נקודות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מקל ובנדר צופים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully