וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד שני תוך שבוע: מכבי תל אביב הפסידה 92:82 לקאזאן

קית' לנגפורד להט עם 30 נקודות ונקם באקסית, שספגה הפסד ראשון ביורוקאפ וסגרה שבוע עלוב. 7,000 צופים בלבד הגיעו להיכל ושרקו בוז לקראת הסיום, בריאן רנדל נפצע. דווין סמית' בלט עם 20 נקודות

one

בביקור האחרון של קית' לנגפורד ביד אליהו, אי שם ב-2013, הוא ירד מובס ומאוכזב למרות שקלע 28 נקודות. מכבי תל אביב חגגה אז העפלה לפיינל פור על חשבון מילאנו, והמשיכה כל הדרך לזכייה סנסציונית ביורוליג. הערב (רביעי) זו הייתה אופרה אחרת לגמרי. לנגפורד שוב הצטיין (30 נקודות), אבל הפעם חגג גם ניצחון 92:82, ודאג שמכבי תל אביב שוב תיכנס למיני-משבר. הצהובים ספגו הפסד שני השבוע אחרי המפלה מול אשדוד, צנחו למאזן 2:1 בשלב הבתים השני ביורוקאפ ושוב עוררו את חמתם של האוהדים, שהגיבו בקריאות בוז קולניות ונטשו בהמוניהם לקראת הסיום.

אם לא די בכך, הצהובים ספגו מכה נוספת עם פציעתו של בריאן רנדל, שנפגע בשריר הירך האחורי במהלך הרבע השני ולא חזר עד הסיום. בהיעדרו, דווין סמית' ניסה לקחת את העניינים לידיים אבל לא הצליח להחזיק את הצהובים בתמונה לבד. הפורוורד סיים עם 20 נקודות, גיא פניני הוסיף 13 ורוצ'סטי תרם 11 נקודות ו-6 אסיסטים, אבל רשם מחצית שנייה חלשה מאוד. מכבי תל אביב דווקא פתחה היטב ועלתה ליתרון תשע במחצית הראשונה, אבל לנגפורד חימם את הידית ברבע השלישי, ומשם קאזאן לא הביטה לאחור. ההגנה של מכבי תל אביב שוב נראתה חדירה במיוחד, וכעת נותר לה רק לקוות שגל מקל, שעדיין לא משחק, יוכל לסייע.

שחקן מכבי תל אביב טיילור רוצ'סטי מול שחקן קאזאן קית' לנגפורד. ברני ארדוב
מחצית שנייה חלשה. רוצ'סטי/ברני ארדוב

מהלך המשחק

בריאן רנדל פתח עם דאנק אימתני, אבל קאזאן צלפה שתי שלשות כדי לעלות ליתרון 2:6 אחרי שתי דקות. רנדל חילק אסיסט יפה לאונואקו, רוצ'סטי קלע שני סלים מחצי מרחק ומכבי תל אביב עלתה ליתרון 8:10. רנדל נפצע בנסיון מתפרצת והוחלף על ידי אופייבו כשנותרו ארבע דקות לסיום הרבע, אך רוצ'סטי המשיך בפתיחה החיובית ועם שלשה העלה את מכבי תל אביב ל-14:15. בשלב זה רוצ'סטי התחיל גם למסור, ואסיסט יפה שלו לאיתי שגב קבע יתרון למכבי תל אביב, לפני שקולום דייק פעמיים וקבע הוריד שתי הקבוצות ב-23:24 לקאזאן בתום הרבע הראשון.

מכבי תל אביב נראתה לא רע בכלל גם בפתיחת הרבע השני. סל של דווין סמית' עם הבאזר ושלשה של אוחיון קבעו יתרון 28:32 לצהובים, אך איירבולים של פניני ואופייבו מחוץ לקשת הותירו את קאזאן בעניינים. שלשות של רוצ'סטי ודווין סמית' ודאנק נוסף של איתי שגב הקפיצו את מכבי תל אביב ליתרון שיא, 35:44. קית' לנגפורד, שהיה פושר למדי עד אותה נקודה, התעורר ועם כמה מהלכים מצוינים ושלשה יפה על הבאזר קבע 48:49 למכבי תל אביב במחצית.

הרבע השלישי היה בסימן קית' לנגפורד. הגארד החתולי חדר שוב ושוב לצבע ועם 7 נקודות מהירות קבע 49:55 לקאזאן. שלשה נוספת של לנגפורד העלתה את קאזאן ליתרון שיא של שמונה נקודות,אבל לנדסברג הגיב בחמש רצופות בצד השני ושוב קירב את הצהובים ושלשה של פניני קבעה 64:64 שתי דקות לסיום הרבע השלישי. קאזאן חזרה להוביל ושמרה על יתרון 68:71 בסיום הרבע.

שלשה של מילאקניס וסל נוסף של לטאביוס וויליאמס הפעלתן קבעה 70:78 לקאזאן שבע דקות לסיום, מה שגרם לז'אן טבק להזעיק פסק זמן. אבל גם זה לא העיר את הצהובים, שברחו ליתרון דו ספרתי, 72:83. משם זה כבר היה גארבג' טיים. אוהדי מכבי תל אביב קראו בוז ונטשו את האולם לפני הבאזר, וכשהוא נשמע לוח התוצאות הראה על 82:92 לקאזאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מקל ובנדר צופים/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית' 20 (6 מ-14 ל-2), גיא פניני 15 (3 מ-7 ל-3), סילבן לנדסברג 12, טיילור רוצ'סטי 11 (1 מ-5 ל-3), איתי שגב 6, אייק אופייבו 5 (1 מ-4 ל-3), טרבור אמבקווה 4, ארינזה אונואקו 4, יוגב אוחיון 3 (1 מ-7 מהשדה), בריאן רנדל 2.

קלעו לקאזאן: קית' לנגפורד 30 (9 מ-15 ל-2, 4 מ-6 ל-3), לטביוס וויליאמס 12 ו-13 ריבאונדים, ארתורס מילאקניס 12 (4 מ-7 ל-3), ארט פרחוסקי 10, קינו קולום 10 ו-6 אסיסטים, קוסטס קיימאקוגלו 6, מרקו באניץ' 6, ולרי ליחודיי 5, אנטון פונקרשוב 1 ו-6 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully