וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: טרליסאק מהליגה ה-4 הדהימה את ליל ועלתה לשמינית גמר הגביע

אחרי 1:1 ב-120 דקות, המארחת הצנועה ניצחה 2:4 בפנדלים והדיחה את הקבוצה של פרדריק אנטונטי. מונאקו ניצחה 1:2 בהארכה את אוויאן, ליון עברה את שאמבלי עם 0:2

שחקן ליון, מתיו ולבואנה. GettyImages
שער שני בלבד העונה. מתיו ולבואנה/GettyImages

שלב 32 האחרונות בגביע הצרפתי סיפק הערב (רביעי) סנסציה גדולה, כשליל הודחה על ידי טרליסאק מהליגה הרביעית שניצחה אותה 2:4 בפנדלים (1:1 ב-120 דקות). מונאקו, נאנט ולוריין נגררו גם הן להארכה והצליחו לנצח, ליון עלתה לשמינית הגמר עם 0:2 בחוץ על שאמבלי ואילו מארסיי ניצחה באותה תוצאה בבית את מונפלייה.

טרליסאק - ליל 1:1 (2:4 בפנדלים)

סנסציה כמיטב המסורת של הגביע הצרפתי. רוני לופס הפורטוגלי העלה את ליל ליתרון עם שער כבר בדקה ה-13, אבל חמידו קייטה השווה עבור טרליסאק בדקה ה-56 והמארחת מהליגה הרביעית הצליחה להחזיק מעמד ולגרור את המשחק להארכה, במהלכה נפסל שער של ג'יבריל סידיבה מליל, וגם לדו קרב פנדלים. השוער אמריק רוקאר היה גיבור המשחק עם שתי עצירות בדו קרב לבעיטות של לופס ויאסין בנזיה, וטרליסאק ניצחה 2:4.

שאמבלי - ליון 2:0

המארחת מהליגה השלישית הדהימה בסיבוב הקודם עם 1:4 גדול על ריימס, אבל מול ליון הקסם פג. מקסים קורנה הצעיר כבש בדקה ה-20 ובחלוף שתי דקות אלכסנדר לקאזט בישל למתיו ולבואנה את השני במשחק והשני של קשר נבחרת צרפת העונה בכל המסגרות.

מארסיי - מונפלייה 0:2

בניגוד לליגה, שם יש לה רצף עגום של שמונה משחקי בית ללא ניצחון, בגביע הצליחה מארסיי לשמח את אוהדיה וסגרה חשבון עם מונפלייה על ההפסד בסטאד ולודרום בתחילת העונה שעברה וה-2:2 לפני קצת יותר מחודש. חוסר מזל של הבלם האורח רמי בנסבאיני בדקה ה-41 סידר למארסיי יתרון עם שער עצמי, והמגן בריס ג'ה ג'ג'ה סגר עניין בדקה ה-55.

אוויאן - מונאקו 2:1 (בהארכה)

הקבוצה מהנסיכות התקשתה מאוד באצטדיון באנסי, אבל עברה לשלב הבא בזכות שער של הקשר הקרואטי מריו פשאליץ' בדקה ה-103. לאסינה טראורה העלה את מונאקו ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, מורגן קאמן השווה בדקה ה-63 עבור אוויאן והשוער יוהאן דוראן מנע הכרעה בדקת הסיום של הזמן החוקי, עד שפשאליץ' נהנה מבישול של ז'ואאו מוטיניו.

מאנט - נאנט 1:0 (בהארכה)

105 דקות מאופסות בין הקבוצה מהליגה הרביעית לקבוצה עם השם הדומה מהליגה הבכירה לא הניבו שערים, עד שהגיע אלחנדרו בדויה. האמריקאי נכנס רק דקה קודם לכן כמחליף השלישי של נאנט, ובתוספת הזמן של החלק הראשון של ההארכה ניפץ את החלום של מאנט הקטנה.

משחקים נוספים:

בולון (ליגה 3) - לוריין 3:1 (בהארכה)

קונקרנו (ליגה 4) - טרואה 3:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully