וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "אנחנו צריכים למנף את המשחק הזה קדימה"

20.1.2016 / 21:10

המאמן היה מרוצה מהניצחון הגדול על נובו מסטו ביורופקאפ: "אם נעלה לשמינית הגמר, זאת עונה פנטסטית ששמה את ראשון על המפה. הכרענו את המשחק ברבע השלישי"

חגיגה בעיר היין/ניב אהרונסון

מכבי ראשון לציון עשתה הערב (רביעי) צעד לעבר שמינית גמר היורופקאפ לאחר שהביסה 61:79 בבית את נובו מסטו הסלובנית. היריבה ניצחה בסיבוב הראשון בשלוש הבדל, אבל הניצחון המוחץ של ראשון, בעיקר בעזרת ריצת 0:21 במחצית השנייה, ייתן לה עדיפות. מארק ליונס הוביל את הקלעים עם 19.

המאמן שרון דרוקר אמר: "לקח לנו זמן להתרגל למה שהם ניסו לעשות פה. החבר'ה שיחקו עם משקולות על הכתפיים במחצית הראשונה. חשבנו יותר מדי, לא זרמנו. השחקנים מאוד בוגרים ומחויבים. הם דיברו בינם לבין עצמם, דיברנו איתם ועשינו שינויים במחצית. עלינו אחרת בגישה, באווירה, הקהל דחף אותנו והפכנו את המשחק. הקליעות לא נכנסו במחצית הראשונה, אבל כן בשנייה, כולל שלשה משוגעת. הכרענו את המשחק ברבע השלישי, ידענו לא ליפול למאבקים של ההפרש".

המאמן הוסיף: "אין חוקיות במשחקים שלנו. הרגשתי שיש לנו את זה בקבוצה, שאנחנו סומכים על עצמנו מאוד, אבל אנחנו צריכים לבוא עם יותר אנרגיות, יותר חזק, אגרסיבי ואינטנסיבי. אנחנו צריכים למנף את המשחק הזה קדימה ולשחק חזק מהפתיחה בשביל לנצח קבוצה כמו חולון, שרק מתחזקת כל הזמן. אני כל הזמן אומר לשחקנים שכל עוד הדברים יהיו תלויים בנו, אני שמח. שאנחנו לא צריכים ניסים או כלום, שלא נצטרך לבוא בטענות למישהו אחר. עשינו עד עכשיו קמפיין טוב מאוד באירופה ואם נעלה לשמינית גמר, זאת עונה פנטסטית, ששמה את ראשון על המפה, אבל עוד חזון למועד. אנחנו יודעים מה מחכה לנו ביום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully