וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: בית הדין העליון החליט לבטל את עונש הרדיוס

20.1.2016 / 19:00

בית הדין של האיגוד ביטל את העונש שהוטל על האדומים בעקבות השירים נגד שמעון מזרחי בדרבי התל בחודש שעבר, והמשחק נגד אשדוד בשני ייערך בדרייב אין. הקנס הכספי יישאר על כנו

one

בווידאו: תקציר הדרבי

בית הדין העליון של איגוד הכדורסל ביטל הערב (רביעי) את עונש הרדיוס של הפועל תל אביב בעקבות אירועי הדרבי התל אביבי בחודש שעבר. כתוצאה מכך משחקה של האדומים נגד מכבי אשדוד ביום שני ייערך בדרייב אין. למרות זאת, בית הדין לא ביטל את הקנס הכספי על סך 30 אלף שקלים שהוטל על הקבוצה.

כזכור, הפועל הורשעה בעקבות השירים כנגד שמעון מזרחי במהלך הדרבי התל אביבי ובית הדין החליט להפעיל את העונש על תנאי שהיה לה בעבר. בקבוצה כעסו מאוד על ההחלטה, שכן זאת הייתה הפעם הראשונה שהם הועמדו לדין על כך העונה, והחליטו להגיש ערעור, מה שגרם לדחיית העונש מהמשחק נגד אילת למשחק נגד אשדוד, וכעת כאמור בית הדין העליון ביטל את העונש. בפסיקה הקודמת החליט בית הדין של האיגוד לא להרשיע את הקבוצה בגין השלטים נגד גל בק, שכן לא היה בטוח כי מדובר בעבירה.

בקבוצה היו מאוכזבים מאוד מההפסד להפועל אילת שלשום, ובצוות המקצועי שוקלים לבצע שינויים בתקופה הקרובה. ג'ון וויליאמסון המאכזב הוא המועמד העיקרי לעזוב, כמו גם גיל אמיתי שיעזוב אם יגיע שחקן ישראלי אחר במקומו. בקבוצה בחנו את אופציית צירופו של דודו שמריז מהפועל חולון, אך בשלב הזה הסגולים לא מעוניינים לשחררו לקבוצה אחרת מליגת העל. שחקן אחר שהוזכר בהקשר של הקבוצה הוא רפי מנקו מהפועל ירושלים, שלא מקבל דקות משחק בבירה.

אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
יכולים לחייך. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully