וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגופיות הנמכרות ב-NBA: קרי שמר על המקום ה-1, פורזינגיס רביעי

ה-MVP מגולדן סטייט נותר בפסגת הדירוג של אתר הליגה הרשמי, הרוקי הלטבי הסנסציוני של הניקס הפתיע. לברון ג'יימס במקום השני, קובי שלישי. מבין הקבוצות, הווריירס מובילים

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
הגופייה הנמכרת בליגה. קרי/AP

האתר הרשמי של ה-NBA פרסם הערב (רביעי) את רשימת השחקנים שגופיות המשחק שלהם הן הנמכרות ביותר ברחבי העולם. במקום הראשון ניצב, פעם נוספת, ה-MVP המכהן והשחקן הטוב בליגה העונה, סטפן קרי מגולדן סטייט, ששמר על הפסגה בדירוג הזה לאחר שהגופייה שלו הייתה הנמכרת ביותר בשלושת החודשים הראשונים של עונת 2015/16, בין אוקטובר לדצמבר.

אחרי קרי ניתן למצוא באופן לא מפתיע את לברון ג'יימס, כוכבה הגדול של קליבלנד ואת קובי בריאנט מהלייקרס, שנמצא בעונת פרישה ומוביל בפער ענק את ההצבעות לאולסטאר.

ההפתעה הגדולה בדירוג מגיעה במקום הרביעי, לשם השתחל קריסטפס פורזינגיס, הרוקי הסנסציוני של ניו יורק ניקס. לא מעט גבות הורמו לאחר שהלטבי נבחר על ידי הקבוצה מהתפוח הגדול בדראפט האחרון, אולם היכולת שלו על הפרקט שינתה את דעותיהם של רבים והוא הפך לאהוב במיוחד בעיר שלעולם אינה נרדמת. הוא מקדים את חברו לקבוצה כרמלו אנתוני.

קריסטפס פורזינגיס שחקן ניו יורק ניקס. AP
פורזינגיס כובש את ניו יורק/AP

את רשימת 15 הגדולים בדירוג משלימים: קווין דוראנט (אוקלהומה סיטי), דרק רוז (שיקגו), ראסל ווסטברוק (אוקלהומה סיטי), קיירי אירווינג (קליבלנד), ג'יימס הארדן (יוסטון), ג'ימי באטלר (שיקגו), קליי תומפסון (גולדן סטייט), פול ג'ורג' (אינדיאנה), אנתוני דייויס (ניו אורלינס), כריס פול (לוס אנג'לס קליפרס), כרמלו אנתוני (ניו יורק).

עשר הקבוצות שהגופיות שלהן הכי נמכרות הן:

1) גולדן סטייט
2) שיקגו
3) קליבלנד
4) לוס אנג'לס לייקרס
5) ניו יורק
6) סן אנטוניו
7) אוקלהומה סיטי
8) מיאמי
9) בוסטון
10) לוס אנג'לס קליפרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully