וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רולאן קורביס מונה למאמנה החדש של ראן

לא רק בישראל: הקבוצה מהמקום השישי בליגה הצרפתית, פיטרה את פיליפ מונטנייה ומינתה במקומו את מי שהיה אמור לשמש רק כיועץ לנשיא. ההפסד לבורג-אן-ברס בגביע היה מה שהביא להחלטה הסופית

רולאן קורביס מאמן ראן. AP
בא כיועץ לנשיא, אך ירד לדשא לאמן. קורביס/AP

מתסבר שגם בצרפת מעמד המאמן לא באמת שווה משהו. אחרי מה שקרה בין גיא לוי ואלי גוטמן בהפועל תל אביב, גם בצרפת ארע היום (רביעי) מקרה דומה, כשמי שאמור היה לשמש בתפקיד אחר לחלוטין, מונה למאמנה החדש של ראן וינהל את המשחקים במקומו. הקבוצה, שנמצאת במקום השישי בליגה 1, החליטה לפטר את מאמנה בשנתיים וחצי האחרונות, פיליפ מונטנייה, ולמנות במקומו את רולאן קורביס, מי שמלכתחילה היה אמור להיות רק יועץ לנשיא, רנה רואלו. קורבי, שעזב בדצמבר את משרת האימון במונפלייה, הגיע לראן בשבוע שעבר, אך כעת ילבש את הטרנינג ויהפוך להיות המאמן הרשמי של הקבוצה.

מה ששבר מבחינת הנשיא את הכלים, היה ההפסד המביש אתמול 3:1 בגביע לבורג-אן-ברס מהליגה השניה, והנשיא החליט לפטר את מונטנייה מתפקידו בטענה שהוא לא יכול לסמוך עליו שיצעיד את ראן לעתיד טוב יותר. מחליפו רולאן קורביס מונה עד לתום העונה, יעביר את האימונים ויעמוד על הקווים כבר במשחק הקרוב ביום שישי נגד גאזלק אז'קסיו.

כזכור, ובדומה למה שקרה בראן, בהפועל תל אביב מינו את אלי גוטמן כמנהל מקצועי שהיה אמור לשמש כיועץ בלבד לגיא לוי, ורק במקרה חריג, אמר שירד לדשא ויעדכן את לוי כשיעשה זאת. גיא לוי, שהיה במבחן מאז הגיע המאמן הלאומי לשעבר, החליט בסופו של דבר לסיים את תפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully