וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "יש חוקים שצריך לכבד בפריס סן ז'רמן"

החלוץ השבדי התראיין ודיבר על הפגישה שהתקיימה בדוחא בין מספר שחקנים מובילים למאמן לורן בלאן, בה דנו על התנהגותו של אדינסון קבאני: "קיימתי פגישות כאלה גם במילאן, זה לגיטימי"

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן עם זלאטן איברהימוביץ'. AP
"יש חוקים שכולם צריכים לכבד". איברהימוביץ' וקבאני/AP

הניצחון הדרמטי אתמול (שלישי), של פריס סן ז'רמן על טולוז בגביע 1:2 אמנם המשיך את הרצף הטוב שאלופת צרפת נמצאת בו, אך מסתבר שבתוך הקבוצה ישנם עניינים שעדיין מעיבים על העונה הטובה שהיא נמצאת בה. אתמול לאחר הניצחון, התראיין זלאטן איברהימוביץ' ודיבר על הפגישה שהתקיימה בין מספר שחקנים ללורן בלאן בדוחא, בה דנו על התנהגותו של החלוץ אדינסון קבאני.

לפגישה, שהתקיימה לפני כשבוע, היו שותפים הקפטן טיאגו סילבה, טיאגו מוטה, בלז מטוידי, זלאטן והמאמן בלאן. המאמן טען בזמנו שפגישות כאלה הן דבר שבשגרה בפריס סן ז'רמן, ובנוסף לדיון על קבאני, הם דנו על דברים נוספים ועל שיפור הקבוצה.

זלאטן אמר בראיון אתמול: "ישנם חוקים שכולם צריכים לכבד. אני חושב שדברים לא כל כך הובנו, פגישות כאלה הן לא דבר מוזר. גם כשהייתי במילאן התקיימו פגישו כאלה עם שחקנים ותיקים כמו אלסנדרו נסטה, ג'נארו גאטוסו ואנדרה פירלו. ראשי פ.ס.ז' בחרו את השחקנים שהשתתפו ואני חושב שהם בסך הכל ניסו ליצור אווירה חיובית ותקשורת טובה יותר.

לא פעם אחת בעבר דווח על יחסים רעועים בין איברהימוביץ' לקבאני, כשגם ללורן בלאן עצמו היו לא מעט תאקלים עם החלוץ האורוגוואי, מה שגרם לו לרצות לעזוב את הקבוצה מבירת צרפת למקום אחר. פ.ס.ז' נמצאת במקום הראשון בטבלה עם 18 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו, בהפרש 21 נקודות ממונאקו שבמקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully