וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסעיף שיכול לסלול את דרכו של לנרי קהינדה מחוץ להפועל כפ"ס

20.1.2016 / 10:32

לקבוצת האם של החלוץ, מכבי תל אביב, הצעות מקבוצות בחו"ל. הצהובים יכולים להודיע להפועל כפר סבא שהם מחזירים את השחקן בתמורה לפיצוי. אוחיון הרשים במשחק אימון של מילואי ווטפורד

one

מכבי תל אביב קיבלה באחרונה הצעות לרכישת כרטיסו של לנרי קהינדה, אשר מושאל העונה להפועל כפר סבא. ההצעות הן מקבוצות בחו"ל, אבל עדיין לא התקבלה הצעה שתפתה את הצהובים ותגרום להפעיל באופן חד צדדי את הסעיף בהסכם ההשאלה שיש להם מול כפר סבא.

על פי הסעיף, מכבי תל אביב יכולה להודיע לכפר סבא שהיא נאלצת לקחת את השחקן וזאת אם יש לה הצעה למכור אותו לקבוצה אחרת. במקרה כזה כפר סבא מקבלת פיצוי כספי מדמי המכירה של קהינדה לאותה הקבוצה. בכפר סבא טוענים כי לא קיבלו פנייה ממכבי תל אביב לשחרר את קהינדה, אבל בסביבתו של החלוץ טוענים כי קיימים מגעים למכירתו ולא מן הנמנע שהמהלך יקרה לפני סיום מועד חלון ההעברות הנוכחי. קהינדה לא מרוצה ממעמדו בהפועל כפר סבא ומדקות המשחק להן הוא זוכה.

בנושא אחר, השוער חביב אוחיון החל להיבחן בשורות ווטפורד והציג יכולת טובה במשחק אימון שנערך לקבוצה עד גיל 21 מול רדינג. אוחיון שותף במחצית השנייה והיה נתון למעקב של צוות הבוגרים של ווטפורד ובראשו מאמן השוערים. היום ומחר יתאמן השוער הצעיר עם קבוצת הבוגרים של המועדון. סוכנו של אוחיון אבי נמני נמצא איתו בלונדון ועוקב מקרוב אחרי ימי ההתרשמות של השוער במועדון.

קרלוס גרסיה ייבדק אחרי שנפצע במשחק מול עכו בהתנגשות ראשים עם אליאור סיידר. אלי דסה הגביר אתמול קצב באימון וייתכן שיחזור לסגל מול מכבי פתח תקווה בשבת.

שחקן הפועל כפר סבא, לנרי קהינדה. ניב אהרונסון
לא מרוצה ממעמדו. קהינדה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully