וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס: "בהולנד היו נדהמים מהעבירות שמתבצעות בישראל"

החיים בתל אביב ("מדינה בתוך מדינה"), הישראלים ("נחמדים, כולם מדברים אנגלית"), ההבדלים ("הכדורגל פה קשוח מאוד"), השיפוט ("הרבה יותר טוב מבהולנד") והשאיפות: "אליפות, כמובן". פטר בוס מסכם שלושה שבועות בישראל בראיון בהולנד

one

שלושה ניצחונות בשלושה משחקים - זה המאזן של המאמן ההולנדי, פטר בוס, במכבי תל אביב. בוס הגיע לישראל בתחילת ינואר לאחר עזיבתו של סלבישה יוקאנוביץ' ופגש במשחק הבכורה שלו את מכבי חיפה. הוא עבר את ההתמודדות בהצלחה וצלח גם את שני מפגשיו הבאים - מול הפועל ניר רמת השרון בגביע המדינה ומשחק החוץ האחרון מול הפועל עכו.

בראיון בהולנד, דיבר בוס על החיים בתל אביב, קבוצתו החדשה, המטרות, הבעיות, היחס מהסביבה, הרמה בכדורגל הישראלי וההבדלים.

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס. יוסי ציפקיס
מרוצה. בוס/יוסי ציפקיס

"כמובן שהכדורגל הישראלי שונה מאוד מההולנדי", אמר בוס. "רוב הקבוצות בישראל משחקות עם חמישה שחקני הגנה, במיוחד כשמדובר במשחק מול מכבי תל אביב. הן יוצאות להתקפות מתפרצות פעם, גג פעמיים במשחק. ג'ורדי קרויף אמר לי לפני שהגעתי לפה שהכדורגל מתאים למזרח התיכון - הוא מלא בתשוקה, לעתים טכני אבל מאוד מאוד קשוח. ראיתי כאן עבירות שבהולנד היו נדהמים מהן. מה שכן, השיפוט פה ברמה גבוהה יותר מאשר בהולנד".

בוס הוסיף: "המטרה שלנו היא כמובן לזכות באליפות. מכבי תל אביב היא הקבוצה הגדולה בארץ. לאחר מכן ננסה להגיע לליגת האלופות כפי שעשתה הקבוצה השנה. זה לא יהיה קל, כי בכדורגל הישראלי יש הגבלת זרים. אנחנו יכולים לשחק עם חמישה בלבד כשהשאר הם שחקנים מקומיים. לכן קבוצות רבות מחזירות לשורותיהן שחקנים ותיקים דוגמת יוסי בניון".

ההולנדי נשאל על החיים בישראל: "תל אביב היא למעשה מדינה בתוך מדינה. היא שונה לגמרי מירושלים. היא חמה ונעימה, כולם מדברים אנגלית ברחובות כך שזה מאוד נחמד. סכנה? עדיין לא קרה מצב שבו הרגשתי חוסר ביטחון או חשש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully