וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי יעביר אימון בכורה במכבי נתניה, זאב חיימוביץ' יחזור לסגל?

20.1.2016 / 7:27

המאמן יחתום על חוזהו ויעביר אימון ראשון, הבלם שכבר קיבל הודעת שחרור עשוי לשוב. חמישה משחקני הפועל פתח תקוה פנו לגלנט כדי שישאיר את קורצקי, הבעלים סיפר כי מערכת היחסים שלו ושל המאמן רעה מאוד. צרפתי, נעים ולנדאו מועמדים להגיע למלאבס

one

מנחם קורצקי צפוי להעביר אחר הצהריים את אימון הבכורה שלו במכבי נתניה. קורצקי יחתום במהלך היום (רביעי) על חוזהו במועדון ועשוי לבקש כצעד ראשון להחזיר לפעילות מלאה את זאב חיימוביץ' שכבר קיבל הודעה על שחרור אצל ראובן עטר אבל התעקש לא לחתום בקבוצה מהליגה הלאומית. קורצקי הביא בעבר את חיימוביץ לבית"ר ירושלים.

גיא צרפתי עשוי לעזוב בעקבות הגעתו של קורצקי אם הפועל פתח תקוה תרצה לקלוט אותו. דורון אוסידון הסכים לשחרר את צרפתי מאחר שזה ויתר באחרונה על הצעות שהיו לו כמו להתמנות לעוזרו של ברק בכר בהפועל באר שבע וכעת מרגיש היו"ר שצריך לאפשר לו ללכת.

אמש הגיעו חמישה משחקני הפועל פתח תקוה לביתו של בעלי הקבוצה, דורון גלנט, כדי לשכנע אותו להשאיר את קורצקי. החמישה טענו שהם מייצגים את כל הקבוצה ובאו לספר עד כמה הם רוצים את קורצקי איתם. גלנט סיפר לחמישה כי מערכת היחסים שלו ושל המאמן רעה מאוד וששיאה היה בהחלטה של קורצקי להתעלם מהשחקן דניאל בואטנג אותו הביא בשבוע שעבר גלנט להתרשמות בקבוצה. לדברי גלנט הוא ביקש לא פעם להיפגש עם מאמנו אבל האחרון דחה אותו. מלבד צרפתי, גם פליקס נעים מועמד לפתח תקוה וכן גילי לנדאו.

מאמן מכבי נתניה, גיא צרפתי. מגד גוזני
יעבור להפועל פתח תקוה? צרפתי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully