וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה את נאפולי 0:2 ועלתה לחצי גמר הגביע

יובטיץ' כבש שער נפלא (74), לאיץ' (90) הכפיל וסידר לנראזורי מקום בין ארבע האחרונות. שער גדול לניר ביטון ב-1:8 של סלטיק על המילטון. גביע צרפתי: 1:2 דרמטי לפ.ס.ז' על טולוז

שחקני אינטר חוגגים עם סטבן יובטיץ'. GettyImages
ניצחון מתוק. יובטיץ' חוגג עם החברים/GettyImages

מאז ה-31 במאי 2015 לא הפסידה נאפולי משחק ביתי בכל המסגרות והערב (שלישי) הקבוצה מדרום איטליה שמוליכה את הסרייה א', הפסידה 2:0 לאינטר דווקא במשחק שממנו אין דרך חזרה והודחה מהגביע האיטלקי. שני המאמנים הציבו הרכבים משניים כשפלאסיו ואיקרדי נותרו על הספסל אצל האורחים, כשבצד השני סארי הותיר את היגואין, אינסינייה והאמשיק מחוץ ל-11. המשחק היה שקול מאוד, עד שבדקה ה-74 סטבן יובטיץ' המונטנגרי כבש בבעיטה מסובבת מחוץ לרחבה שלא הותירה סיכוי לפפה ריינה. שלוש דקות לסיום נותרו המארחים בעשרה שחקנים אחרי שדריס מרטנס התחזה ברחבה וראה צהוב שני, ואדם לאיץ' הסרבי העניש עם השני במתפרצת עמוק בתוספת הזמן. אינטר מעפילה לחצי גמר הגביע, שם תפגוש את המנצחת במשחק שייערך מחר בין יובנטוס ולאציו. בחצי הגמר השני תפגוש מילאן את אלסנדרייה הסינדרלה של המפעל.

שחקן סלטיק ניר ביטון חוגג. רויטרס
ביצוע יפהפה. ניר ביטון חוגג/רויטרס

* צרפת: פריס סן ז'רמן עלתה לשמינית גמר הגביע אחרי 1:2 על טולוז. לורן בלאן בחר להעלות את ההרכב השני שלו למשחק, ונקלע לפיגור בדקה ה-11 כשפרנסואה מובאנדג'ה העלה את המדורגת 19 בטבלה ל-0:1 מפתיע, אך דויד לואיז (54) השווה, וזלאטן איברהימוביץ' המחליף דאג להשלים מהפך מהנקודה הלבנה בדקה ה-89. במשחקים נוספים על טהרת הליגה העליונה ניצחה בורדו 1:2 את אנז'ר, בעוד סושו גברה על בסטיה 1:2 ואז'קסיו הביסה את גנגאן 0:3.

* סקוטלנד: סלטיק רשמה ניצחון רביעי ברציפות כשריסקה 1:8 את המילטון מהתחתית והגדילה את הפער שלה בפסגה על פני אברדין ל-6 נקודות. ניר ביטון (90 דקות) כבש את השער השני במשחק עם בעיטה אדירה לחיבורים מ-25 מטרים בדקה התשיעית. ליי גריפית'ס (שלושער), מיקאל לוסטיג, טום רוגיץ', ג'יימס פורסט וקאלום מקגרגור כבשו את השערים הנוספים. אימון ברופי כבש שער מצמק לאורחת.

* אנגליה: ווסט ברומיץ' נמנעה מהדחה לא נעימה בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי, כשגברה 0:1 בחוץ על בריסטול מתחתית הצ'מפיונשיפ. אחרי ה-2:2 הנהדר במשחק הראשון, הגיע סלומון רונדון וכבש בדקה ה-52 כדי לעלות את קבוצתו לסיבוב הרביעי. אחרי שהובכה במשחק הראשון עם 1:1 מול וויקומב מהליג 2 (הליגה הרביעית באנגליה), אסטון וילה, נועלת טבלת הפרמייר ליג, שוב התקשתה, אך גברה 0:2 במשחק החוזר ועלתה לשלב הרביעי. קירן קלארק כבש את השער הראשון לווילה רק בדקה ה-75 ומנע מבוכה. אידריסה גוויי הוסיף בדקה ה-90.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן אסטון וילה קירן קלארק. רויטרס
זה לא הלך פשוט. קירן קלארק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully