וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווירה קשה בהפועל פתח תקוה, קורצקי: "כנראה שלא רצו אותי כאן"

19.1.2016 / 22:19

במועדון מסרבים להשלים עם עזיבת המאמן. לאחר שסיכם בנתניה, קורצקי נתן את גרסתו: "אם הבעלים שילם כסף כדי שאעבור, כנראה שהוא לא רוצה אותי". שחקן: "אם מנחם הולך, אין סיכוי לעלות ליגה"

שחקני הפועל פתח תקוה מסרבים לקבל את עזיבתו של מנחם קורצקי. מיד בסיום המשחק הערב (שלישי) בעפולה אחרי הניצחון של הקבוצה 0:2 על אחי נצרת, פנו כל השחקנים למאמן שלהם לאחר שהבינו שהוא עוזב למכבי נתניה והפצירו בו להישאר. קורצקי היה על סף דמעות והתקשה לעמוד מול שחקניו. כבר בדקה ה-30 למשחק כאשר התפרסמו הידיעות על ההסכם לשחרורו של קורצקי למכבי נתניה, החלו אוהדים של הפועל פתח תקוה לקלל את המאמן. קורצקי לא הבין במה מדובר ורץ בהפסקת המשחק לחדר ההלבשה, שם שמע על הפרסומים בכלי התקשורת.

מנחם קורצקי מאמן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
עזב או הועזב? קורצקי/מגד גוזני

לוואלה ספורט הוא אמר: "זה הסכם שנעשה בין דורון גלנט לדורון אוסידון. כנראה שלא רצו אותי בהפועל פתח תקוה ואני צריך ללכת למקום שבו רוצים אותי. אם הבעלים של הפועל פתח תקוה שילם כסף כדי שאעבור לנתניה, כנראה שהוא לא רצה אותי. ממה שאני מבין הוא ישתתף בשכר שלי וזה מסביר את הכל. היה לי כואב מאוד לשמוע את השחקנים מבקשים שאשאר, זה היה אחד הרגעים הקשים בחיי והייתי על סף דמעות. אני אוהב את השחקנים אבל כנראה שהבעלים של הפועל פתח תקוה לא אהב את העובדה שביקשתי עוד שני שחקנים לסגל והוא החליט לשחרר אותי".

המאמן הוסיף: "אני מניח שעכשיו ינסו להפיל את התיק הזה עליי ולטעון שאני יזמתי את המהלך, אבל האמת היא שבחודשיים האחרונים קיבלתי שלוש פניות מקבוצות בליגת העל כדי שאבוא אבל העדפתי להישאר בהפועל פתח תקוה כי ידעתי שמעריכים אותי ורוצים שאני אהיה בקבוצה ואוליך אותה לליגת העל".

עידו אקסברד, החלוץ שהצטרף בחלון ההעברות הנוכחי למועדון, צייץ: "גם אני כמו כולם לא מבין כלום. במקום שנהיה שמחים, זה היה הניצחון הכי כואב שהיה".

שחקנים במועדון סיפרו כי באוטובוס של הקבוצה שחזר מהצפון שררה אווירת נכאים על אף הניצחון. אחד השחקנים אמר: "אם מנחם קורצקי הולך, הפועל פתח תקוה לא תעלה ליגה. אנחנו עדיין מנסים לעשות הכל כדי למנוע את המהלך". אדם נוסף שמתכוון לנסות ולבדוק האם ההחלטה היא הפיכה הוא המנכ"ל יורם עינב שלא היה בסוד העניינים ולא ידע על ההסכם המתגבש בין הפועל פתח תקוה לנתניה. עינב מעריך מאוד את קורצקי, אך כאמור הוא לא היה שותף להחלטה. מי שמוזכרים כמועמדים להחליף את קורצקי הם גילי לנדאו שאימן את הקבוצה בעבר וגיא לוי, מאמנה העוזב של הפועל תל אביב שגדל במועדון וגם אימן אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully