וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי סגר כמאמן החדש של מכבי נתניה

19.1.2016 / 19:28

אחרי התייעצויות בין היו"ר דורון אוסידון לבין היועץ עודד מכנס, נועלת הטבלה פנתה להפועל פתח תקוה וסגרה את מעברו של המאמן, שיצטרף כבר ברביעי. בשבת: נתניה במשחק קריטי מול כפ"ס

one

בווידאו: מכבי נתניה מפסידה לבית"ר ירושלים

מכבי נתניה והפועל פתח תקוה סיכמו ביניהם על מעברו של מנחם קורצקי למכבי נתניה. היועץ המקצועי החדש עודד מכנס ביחד עם היו"ר דורון אוסידון חשבו ב-24 השעות האחרונות על המועמד המתאים ביותר לתפקיד המאמן ביחס למצבה של הקבוצה והחליטו שקורצקי הוא האדם הנבחר.

נתניה פנתה הבוקר (שלישי) להפועל פתח תקוה והגיעה איתה להבנות על כך שקורצקי יעבור לנתניה. בין הצדדים סוכם לא להוציא דבר במהלך היום מאחר שלמלאבסים יש משחק מול מכבי אחי נצרת ב-19:00. קורצקי אמור להצטרף לנתניה כבר מחר וכבר בשבת מחכה לו אולי משחק ההזדמנות האחרונה של המועדון מול הפועל כפר סבא. קורצקי יהיה המאמן הרביעי של הקבוצה העונה אחרי יוסי דורה, ראובן עטר וגיא צרפתי ששימש כמאמן זמני.

מאמן הפועל פתח תקוה, מנחם קורצקי. מגד גוזני
המאמן הרביעי העונה. מנחם קורצקי/מגד גוזני

קורצקי פתח בצורה טובה את העונה עם הפועל פתח תקוה, אך בתקופה האחרונה המלאבסים נקלעו למשבר שהחל עם הדחה בגביע מול בית"ר תל אביב רמלה ונמשך עם ארבעה משחקי ליגה שבהם הקבוצה מגרדת נקודה אחת. יש לציין שלמרות התוצאות הלא טובות, פתח נמצאת חזקה במאבק העלייה וניצחון שלה הערב מול אחי נצרת יעלה אותה בחזרה למקום הראשון. קורצקי התלונן בתקופה האחרונה על מתקן האימונים ועל התנאים במועדון והחליט לעזוב קבוצה שנאבקת על העלייה לליגת העל לטובת קבוצה שנלחמת נגד הירידה.

מכבי נתניה, שהפסידה במחזור החולף 2:0 לבני יהודה, נמצאת במצב קשה מאוד בקרקעית ליגת העל עם 10 נקודות בלבד, תשע נקודות מחוף מבטחים והסיכוי שלה לשרוד בליגת העל נראה קלוש למדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully