וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: ראשון לציון רוצה להתקרב לשמינית הגמר

19.1.2016 / 18:59

הקבוצה של שרון דרוקר תארח את נובו מסטו הסלובנית (19:00, ספורט 5+) ואם תנצח ביותר מ-3 נקודות הפרש תתקרב משמעותית להעפלה לשלב הבא. הסלובנים הפסידו שישה משחקים רצופים לאחרונה

המסע האירופי של מכבי ראשון לציון יימשך מחר (רביעי) כשהקבוצה מעיר היין תארח את נובו מסטו במסגרת המחזור הרביעי של שלב הבתים השני ביורופקאם (19:00, שידור ישיר בספורט 5+). הקבוצה של שרון דרוקר הפסידה במשחק הראשון לקבוצה הסלובנית 79:76, והיא יודעת שניצחון ביותר מ-3 נקודות הפרש ייתן לה מקדמה רצינית לקראת עלייה אפשרית לשמינית גמר המפעל. מנגד, הפסד לסלובנים יוריד את הקבוצה למקום השלישי לפחות, ויקטין משמעותית את סיכויי ההעפלה שלהם. למרות שהם במומנטום סביר מהגביע ואירופה, בליגת העל רשמה ראשון לציון לא פחות מארבעה הפסדים רצופים, שהורידו אותם עד המקום החמישי בטבלה.

שרון דרוקר מאמן מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
מתקרב לשמינית הגמר. שרון דרוקר/ניב אהרונסון

המשחק הוא האחרון שהכתומים יארחו בבית מכבי בשלב הבתים השני, כשבשבועיים הבאים הם ייצאו למשחקי חוץ בצרפת אצל וילרבאן ובפינלנד אצל קטאייה. בקבוצה שקלו בשבוע האחרון לצרף את הגארד ריקי האריס, שנמצא בישראל אצל חברו קווין פאלמר, ושהוא יחתום לחודש ויתלבש רק למשחקי היורופקאפ, אך לא הגיעו עדיין לסיכום איתו, והוא לא יוכל לשחק השבוע. בצוות המקצועי ובהנהלה יעשו חושבים האם לצרף את השחקן לאור תוצאת המשחק נגד הסלובנים.

נובו מסטו מגיעה למשחק עם רצף של שישה הפסדים - ארבעה בליגה האדריאטית ועוד שניים ביורופקאפ, ובסך הכל ניצחו הסלובנים רק פעמיים ב-12 המשחקים האחרונים שלהם, כשאחד הניצחונות הושג על ראשון לציון. למרות שהקשו השנה על פרנקפורט בשלב הבתים המוקדם של המפעל, הקבוצה של ולדימיר אנזולוביץ' ניצחה פעמיים בחמישה משחקים מחוץ לביתם, כשהשיגו ניצחונות דחוקים על פורטו וליידן ההולנדית. מי שמוביל את הקבוצה הוא הגארד סטפן סינובץ' עם 13 נקודות ו-5.8 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully