וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: 35 שנה ליום בו מוחמד עלי הציל אדם מהתאבדות

בעולם מציינים 35 שנה ליום ההיסטורי בו גדול המתאגרפים ממנע מאדם בלוס אנג'לס לקפוץ מבניין. וגם: אוהד ארסנל החליף את חליפת החתן בחולצת משחק, באלוטלי חלוץ מילאן תהה לגבי קעקוע שביצע מעריץ ובלם באיירן שיתף את תלוש השכר שלו בוואטסאפ

מערכת וואלה!

בווידאו: הכל שטויות

18:40: 35 שנה ליום בו מוחמד עלי הציל אדם מהתאבדות

ב-19 בינואר, 1981, המתאגרף הגדול בהיסטוריה בילה בלוס אנג'לס כשלפתע שמע צעקות, הביט מעלה, וראה אדם מאיים לקפוץ למותו מהקומה התשיעית של אחד הבניינים. משפחתו של האדם, שוטרים ואנשי דת ניסו לשכנע אותו לשוב לתוך הבניין, אך רק מוחמד עלי הצליח. זה לקח 20 דקות, אך בסופו של דבר, ההתאבדות נמנעה. צפו בקטע:

16:22: התאונה המפחידה של דיאפרה סאקו

שחקן ווסטהאם הפצוע לא משחק כדורגל לאחרונה, אך הוא כן לקח את הלמבורגיני שלו ונכנס בקיר. השחקן גם הספיק לעדכן בטוויטר שהוא בסדר גמור. התמונות אגב, מלחיצות מאוד.

15:24 מהדי בנעטיה ותלוש השכר

תלוש משכורתו של בלם באיירן מינכן נחשף בשעות האחרונות ועובר בין אלפי אנשים בוואטספ. בבאיירן מודאגים מאוד מהנושא מפני שבתלוש ישנם פרטים אישיים. בנעטיה אגב, מרוויח 6 מיליון יורו בשנה - למתעניינים.

12:59: באלוטלי מסתלבט על אוהד

אוהד מושבע של חלוץ מילאן קיעקע את שמו ומספרו על הגב והחליט לשלוח לאלילו. התגובה לא הייתה בדיוק מה שהאוהד ציפה: "תודה רבה על התמיכה, אבל אתה לא חושב שזה קצת משוגע".

12:02: אוהד ארסנל מתחתן.... עם חליפה של ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully