וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרית גת שוקלים זעזוע, מעמדו של נתי כהן התערער

19.1.2016 / 16:59

העולה החדשה רשמה ארבעה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים וזה לנהריה סיבך את המאמן: "זה היה משחק שהיינו צריכים לקחת גם במצבנו". במועדון מכחישים את הדברים: "זה לא על הפרק"

one

העולה החדשה לליגת העל מכבי קרית גת רשמה אמש (שני) את הפסד הליגה הרביעי שלה בחמשת המשחקים האחרונים, כשנוצחה בביתה 100:89 על ידי עירוני נהריה ונשארה במקום ה-11 במאזן זהה לזה של הפועל חולון שנמצאת במקום האחרון. בקבוצה הדרומית היו מאוכזבים מאוד מהיכולת של השחקנים ובסביבת הקבוצה באו בטענות גם לניהול המשחק של נתי כהן, שהעלה את הקבוצה לליגת העל בעונה שעברה.

מאמן מכבי קרית גת נתי כהן. קובי אליהו
מעמדו מעורער. נתי כהן/קובי אליהו

"זה היה משחק שהיינו צריכים לקחת אותו גם במצבנו", הודו במועדון, "רצינו את המשחק מאוד, אבל לא מצאנו פתרונות מקצועיים במשחק כל כך חשוב". במועדון שוקלים לבצע זעזוע כדי לנסות ולשנות את המצב הקשה, כשהם יודעים שהפועל חולון לא תמשיך להפסיד עד לסיום העונה. בשל העובדה שלמועדון נותר רק עוד חילוף אחד בגזרת הזרים, לא הוחתם שחקן במקומו של רומרו אוסבי שגמר את העונה, כך שהחיצים מופנים לעבר כהן, שמעמדו התערער. "מצבו היה טוב יותר לפני המשחק", אמר אחד ממקבלי ההחלטות בקבוצה היום.

במועדון דאגו להכחיש את הדברים, וטענו כי פיטוריו של נתי כהן כלל לא עלו על הפרק. המנכ"ל כפיר סוויסה הודיע: "לצערנו למדנו כבר בספורט הישראלי שכאשר יוצאת הודעה שמעמד המאמן יציב, זו בדיוק ההוכחה ששוקלים להחליפו, אבל מכיוון שבמקרה הזה אין קשר בין הידיעה שפורסמה לבין המציאות, חשוב לי להבהיר שפיטוריו של נתי כלל לא עלו על הפרק. הוא המאמן שהוביל אותנו לליגה הראשונה, בנה את הקבוצה בתחילת העונה ובעזרת השם גם ישאיר אותנו בליגה. אין לי מושג את מי בדיוק ציטטו "כאחד ממקבלי ההחלטות", אבל אם יש לי בוס חדש אני אשמח להכיר אותו. עד אז, נתי כהן ימשיך לקבל את אמון ההנהלה, שתמשיך להעמיד לרשותו את כל הכלים שביכולתה כדי להצליח".

קרית גת, שמארחת את משחקי הבית שלה באולם באשקלון לעיני כ-200 עד 300 צופים במקרה הטוב, החליפה עד כה שלושה זרים. טריי מקיני-ג'ונס, דווין אוליבר וג'ייסון לאב שוחררו ואת מקומם תפסו אלאנדו טאקר, רומרו אוסבי ומרקו קילינגסוורת'. לפני כשבועיים נחת למבחנים בקבוצה כריסטיאן ווטפורד, אקס הפועל אילת, אך הוא היה רחוק מכושר משחק ושוחרר. בקבוצה שקלו אף להחזיר את דווין אוליבר, ולא להשתמש בחילוף האחרון שלהם בשלב הזה, אך האופציה ירדה מהפרק. בשבוע הבא תצא קרית גת למשחק חוץ קשה מאוד נגד הפועל אילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully